Fandom

Sferopedia

Łupieżcy umysłów Thoona

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

102513.jpeg

Cienisty łupieżca

102520.jpeg

Infiltrator Thoona

102519.jpeg

Szalony twórca Thoona

102521.jpeg

Sługa Thoona

Thoon1.jpg

Uczeń Thoona

Łupieżcy umysłów długo odkrywali kosmos poza swoimi podziemnymi siedzibami, przemierzając Plany Wewnętrzne i Zewnętrzne na pokładzie statków które nazywają łodzikowcami. Jeden taki statek, na misji eksploracyjnej ponad wiek temu zawędrował dalej niż inne. Obierając kurs na niezbadane zakątki Planu Astralnego, łupieżcy umysłów wkroczyli do Odległej Dziedziny, miejsca szaleństwa i nieporządku. Powrócili, lub przypuszczalnie zostali odesłani dramatycznie zmienieni, zdolni do wielkich czynów tworzenia konstruktów i selektywnej hodowli. Chociaż fizyczne przemiany były dramatyczne, głębsza zmiana zaszła w świadomości tych illithidów. Mówią teraz z czcią o bycie/bogu/filozofii znanej im jako Thoon. Łupieżcy umysłów Thoona twierdzą że mogą się komunikować z tą prezencją z Odległej Dziedziny, jak również otrzymywać instrukcje od niej. Jak dotąd “instrukcje” nie przedstawiały żadnego długoterminowego celu. Łupieżcy umysłów Thoona przemierzali plany, zbierając tajemniczą substancję którą nazywają “kwintesencją”. Po zebraniu jej ze złapanych stworzeń i rzadkich minerałów, łupieżcy umysłów Thoona zarówno przechowują ją w świecących jajowatych strukturach zwanymi matrycami jak i używają, by zasilać swoje konstrukty i dziwaczne stworzenia. Większość łupieżców umysłów Thoona jest identyczna z tymi zwyczajnymi, lecz inni zostali wykręceni przez czas spędzony w Odległej Dziedzinie lub przez eksperymenty z ”kwintesencją”. Ten artykuł opisuje zmienione illithidy, wraz z ich humanoidalnymi szpiegami, służącymi konstruktami i wiekowym mózgiem Thoona. Ze względu na ich silne powiązanie z łupieżcami umysłów, opisane w tym artykule nieillithidzie stworzenia wymagają wiedzy o podziemiach by je rozpoznać, zamiast typowych umiejętności. Ze względu na sekretność i niezrozumiałość tego kultu, wiele testów wiedzy ma większą trudność niż normalna. Nawet by znać słowo “Thoon” wymagana jest wiedza o podziemiach.

Cienisty łupieżcaEdytuj

Chociaż wyznawcy Thoona mają wielu łupieżców umysłów pośród siebie, mają również cienistych łupieżców, część programu hodowlanego który wzmacnia ukrycie i psioniczne zdolności.

Burzowa chmura ThoonaEdytuj

Infiltrator ThoonaEdytuj

Pasożytniczy infiltrator Thoona jest tajnym szpiegiem dla łupieżców umysłów Thoona, zdolnym do budowania sieci sług Thoona podczas gdy wygląda jak nieszkodliwy, zwyczajny człowiek.

Kolos ThoonaEdytuj

Kosiarz ThoonaEdytuj

Sługa ThoonaEdytuj

Szalony twórca ThoonaEdytuj

Szalony twórca Thoona jest żywą fabryką dla części napędzanych kwintesencją konstruktów zatrudnionych przez łupieżców umysłów Thoona.

Uczeń ThoonaEdytuj

Wiekowy mózg ThoonaEdytuj

Wiekowy mózg Thoona jest wiekowym mózgiem który został wykręcony przez swój czas w Odległej Dziedzinie i teraz przewodniczy łupieżcom umysłów Thoona.

Żołnierz ThoonaEdytuj

Źródła Edytuj

Łupieżcy Umysłów
Alhoon | Larwalny łupieżca | Łupieżca umysłów | Łupieżcy umysłów Thoona | Mozgriken | Neothelid | Nerwowy pływak | Świadek umysłu | Tzakand | Uchuulon | Ulitharid | Urophion | Wampiryczny illithid | Wiekowy mózg
Powiązane stworzenia
Illithideay | Illithocyt | Mózgokradczy smok | Oktopin | Oortling | Robal umysłu

Więcej w Fandom

Losowa wiki