Fandom

Sferopedia

Światło

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Light.jpg

Światło

Light02.jpg

Światło

Światło (ang. Light) to najsłabszy ale też dość rzadki z podtypów Aasimona. Te istoty stworzone są z czystej energii i nią się karmią. Wyglądają jak wirujące kłęby światła, a ich głębi feerie kolorów zmieniają się nieustannie. Niektórzy mówią, że każda dobra istota, która się w nie wpatrzy, dostrzeże najpiękniejszą chwilę swego życia. Złe istoty widzą, jak mogłoby się potoczyć ich życie gdyby dawno temu obrali lepszą drogę. Światła walczą tylko ze złymi istotami i mogą być ranione tylko magicznymi broniami oraz zaklęciami. Poza ich rodzinnym planem nie mogą zginąć - ciężko ranione teleportują się na niego i powoli regenerują w ciągu miesiąca.

Światła zostały stworzone jako potężne chowańce dla dobrych istot. Ich przyzwanie wymaga skomplikowanego rytuału połączonego z postem, medytacją i ablucjami w wodzie święconej. Tak przyzwane towarzyszą swemu panu tylko na czas pojedynczej misji. Niektórzy wierzą, że światła są istotami najbliższymi czystej idei dobra. Istnieje ich na wszystkich planach około tysiąca.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki