Fandom

Sferopedia

Żywiołak grawitacji

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gravity elemental.jpg

Żywiołak grawitacji jako czarna dziura otoczona spiralnymi ramionami i niestabilnym polem grawitacyjnym

Ta istota przypomina miniaturową czarną dziurę dryfującą metr nad ziemią. Jest to okrągły obszar absolutnej czerni z dziwacznym zniekształceniem wokół swoich krawędzi jak wypacza fale świetlne. Cztery spiralne, wirujące ramiona szczątków i światła otaczają kolistą sferę ciemności. Jej twarzowymi cechami są niewielkie punkty światła, przypominające niemal gwiazdy.

Żywiołak grawitacji (ang. gravity elemental) ucieleśnia prawdziwą siłę, która kontroluje i utrzymuje razem tkaninę wszechświata. Właściwy żywiołak jest niewielką, supergęstą kulą materii głęboko w strefie ciemności i spiralnych ramion pozostałości składających się na ciało żywiołaka. Żywiołak grawitacji ma masę oraz rozmiar, lecz żadnego efektywnego ciężaru.

Żywiołaki grawitacji powstają na dziwnym, stosunkowo nowym (w sensie ostatnio odkrytym) planie, który uczeni czule zwą Planem Żywiołu Grawitacji. Rodzimy plan żywiołaka jest płaskim, skalistym miejscem o niewielkim życiu, bez znanych źródeł wodnych i żadnej roślinności czy listowia. Plan jest zawsze spowity w ciemnościach. Gęste kieszonki intensywnej grawitacji oraz obszary lekkiej bądź żadnej grawitacji znaczą jałowy krajobraz.

Żywiołaki grawitacji zdają się być w stanie komunikować z innymi swojego rodzaju w dziwnym, nieznanym dialekcie.

Żywiołaki grawitacji atakują głównie przez wymachiwanie w przeciwników swoimi wieloma ramiona, każdym będącym miksturą oscylujących pól mikrograwitacji i szczątków, które zostały zassane do tej grawitacyjnej studni. Te stworzenia mogą także atakować poprzez dostrajanie lokalnego pola grawitacyjnego wokół siebie.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki