Fandom

Sferopedia

Żywiołak negatywnej energii

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Share

Negative energy elemental.jpg

Żywiołak negatywnej energii jako migocząca i falująca sfera energii

Ta istota wygląda jak migocząca i falująca sfera przezroczystej szarej energii z niewielkimi pyłkami światła mrugając do i z egzystencji wokół swojej sferycznej postaci.

Żywiołaki negatywnej energii (ang. negative energy elemental) są stworzeniami czystej negatywnej energii. Spotyka się je głównie na Planie Negatywnej Energii, lecz z rzadka jakiś prześlizgnie się przez portal bądź zostanie przyzwany na Plan Materialny.

Stworzenia te zdają się być zdolne komunikować się z innymi ze sowjego rodzaju poprzez zmianę intensywności energii w swoich ciałach i zmieniając delikatnie swój kształt. Nie mówią żadnych znanym językiem.

Żywiołaki negatywnej energii nienawidzą żywiołaków pozytywnej energii i zawsze natychmiastowo je atakują.

Żywiołaki negatywnej energii rzadko angażują się w walkę. Jeśli skonfrontowane i zmuszone do walki, stworzenie odpowiada okładaniem wrogów swoimi potężnymi pięśniami zadając negatywną energię.

  • Wyssanie energii (zn) - uderzony przeciwnik otrzymuje negatywny poziom.
  • Męki śmierci (zn) - ginący żywiołak negatywnej energii wybucha w błysku wirującej negatywnej energii odziałującej na wszystkich w obszarze działania
  • Negatywna energia (zw) - żywiołak negatywnej energii przelewa na cel uderzeniowym atakiem negatywną energię zadając dodatkowe obrażenia lub obdarzając nieumarłe istoty dodatkowym życiem
  • Aura negatywnej energii (zn) - promieniuje czystą negatywną energią wokół siebie. Wspomaga to zdolności jak karcenie nieumarłych i osłabia zdolności związane z pozytywną energią jak odpędzanie nieumarłych.
  • Niewrażliwość na negatywną energię (zw)
  • Karcenie nieumarłych (zn)

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki