Fandom

Sferopedia

Żywiołak pozytywnej energii

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja10 Share

Positive energy elemental.jpg

Żywiołak pozytywnej energii

Ta istota wygląda jak migocząca i falująca sfera jasnej białej energii z niewielkimi pyłkami światła mrugającymi do i z egzystencji wokół swej sferyczne postaci.

Żywiołaki pozytywnej energii (ang. positive energy elementals) są stworzeniami czystej pozytywnej energii. Spotyka się je głównie na Planie Pozytywnej Energii, lecz z rzadka jakiś prześlizgnie się przez portal bądź zostanie przyzwany na Plan Materialny.

Stworzenia te zdają się być zdolne komunikować się z innymi ze swojego rodzaju poprzez zmianę intensywności energii w swoich ciałach i zmieniając delikatnie swój kształt. Nie mówią żadnych znanym językiem.

Żywiołaki pozytywnej energii nienawidzą żywiołaków negatywnej energii i zawsze natychmiastowo je atakują.

Żywiołaki pozytywnej energii rzadko angażują się w walkę. Jeśli skonfrontowane i zmuszone do walki, stworzenie odpowiada okładaniem wrogów swoimi potężnymi pięściami zadając pozytywną energię.

  • Oślepiający błysk (zn) - wyrzuca wybuch czystej, oślepiającej energii
  • Męki śmierci (zn) - ginący żywiołak pozytywnej energii wybucha w błysku wirującej pozytywnej energii oddziałującej na wszystkich w obszarze działania
  • Pozytywna energia (zw) - żywiołak negatywnej energii przelewa na cel uderzeniowym atakiem pozytywną energię zadając dodatkowe obrażenia nieumarłym czy innym istotom negatywnej energii lub obdarzając żywe istoty dodatkowym życiem.
  • Aura pozytywnej energii (zn) - promieniuje czystą pozytywną energią wokół siebie. Wspomaga to zdolności jak karcenie nieumarłych i osłabia zdolności związane z pozytywną energią jak odpędzanie nieumarłych.
  • Niewrażliwość na pozytywną energię (zw)
  • Odpędzanie nieumarłych (zn)

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki