FANDOM

Aranea.jpg

Aranea

Aranea to inteligentny, zmiennokształtny pajęczak obdarzony magicznymi mocami. W naturalnej postaci aranea to średniej wielkości pająk. Ma ciało średnicy metra, a rozpiętość odnóży wynosi ponad 2 metry; waży około 75 kilogramów. W dziwacznym garbie na odwłoku znajduje się mózg. Natomiast z przodu wyrastają żuwaczki, pod którymi znajdują się dwa małe ramiona o długości około 60 centymetrów. Oba ramiona zakończone są dłonią o palcach mających wiele stawów, w tym kciukach mających aż dwa stawy. Aranee posługują się wspólnym i leśnym.

Aranee unikają fizycznej walki i jeśli to możliwe, używaja swych sieci oraz czarów. W walce starają się najpierw unieruchomić lub rozproszyć uwagę najbardziej agresywnych przeciwników. Aranee często obezwładniają ofiary dla okupu.

KumoEdytuj

Kumo to rokugańska odmiana aranei. W odróżnieniu od niej potrafi pluć trucizną na odległość do 15 metrów i rzucać czary jak maho-tsukai.

Pajęczy duchEdytuj

Pajęczy duch jest duchem - mówi się, że cudzołożnika - którego naturalna postać przypomina dridera: człekokształtny korpus przechodzący w ciało pająka. Twarz jest ludzka, jeśli nie liczyć wystających kłów. Należy do podtypu duchowego, ale poza tym nie różni się od aranei. Występuje w Rokuganie.

Zobacz teżEdytuj

Źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki