Fandom

Sferopedia

Archon młot

4425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
HammerArchon.jpg

Archon młot

Potężne niebiańskie stworzenia o wielkim podobieństwie do ziemi, archoni młoty walczą wraz ze swoimi krasnoludzkimi, gnomimi i goliackimi sprzymierzeńcami, dążąc do wykorzenienia zła z jego poukrywanych w ziemi miejsc. Pochodząc z planu Celestii archoni młoty widzą ziemię jako czystą domenę, która została splugawiona przez byty jak drowy, łupieżców umysłu i inne zepsute stworzenia. Silni zarówno w woli jak i sile, archoni młoty rzadko marnują czas na rozmowy, miast tego szarżując do walki ze swoimi młotami bojowymi i miażdżąc przeciwników w nicość.

Archon młot wygląda jak szeroki, przysadzisty humanoid mierzący od 2,5 do 3 metrów wysokości. Jego umięśniony tors spoczywa na krótkich, lecz potężnych nogach, a jego skóra przypomina skalistą skorupę bardziej niż skóra humanoidów. Archon młot jest całkowicie bezwłosy, a rysy twarzy i kończyn są ostrzejsze niż jakiegokolwiek śmiertelnika, bardziej podobne do klejnotów kryształu. Skóra archona młota tonuje od głębokiego, ziemistego brąz po lśniącą czerń wyszlifowanego obsydianu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki