Fandom

Sferopedia

Astralny pancernik

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Astralny pancernik.jpg

Astralny pancernik

Bezszelestnie prześlizguje się przez mgły Planu Astralnego, pożądając dusz wszystkich przechodzących tamtędy podróżników. Astralny pancernik poluje na ciała astralne, rozdziera je na strzępy i połyka w całości.

Astralny pancernik rozmiarami dorównuje gigantom burzowym. Od łba do ogona okrywają go warstwy grubych, kolczastych płyt. Dwa sękate łapska kończą się ostrymi jak brzytwy pazurami, a w głębi jedynego oka odbijają się konstelacje. Dolna część ciała przechodzi w wężowy, opancerzony ogon, który wydaje się nieskończenie długi.

Astralny pancernik nie mówi i nie porozumiewa się w żaden sposób. Po prostu pożera zwierzynę i rusza dalej na milczącą wędrówkę po Planie Astralnym.

W walce astralny pancernik jest naprawdę straszny. Wie, jak niebezpieczne potrafią być istoty rzucające czary, więc nacierając na wrogów, stara się mieć możliwie największą ich liczbę w obrębie stożka antymagii. Nieprzyjaciół objętych działaniem tej mocy usiłuje połknąć, a tych znajdujących się z tyłu i po bokach rani oraz rozrywa pazurami. Gdy tylko ma okazję, zrywa srebrne nici astralnym podróżnikom.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki