FANDOM

Astralny pancernik.jpg

Astralny pancernik

Bezszelestnie prześlizguje się przez mgły Planu Astralnego, pożądając dusz wszystkich przechodzących tamtędy podróżników. Astralny pancernik poluje na ciała astralne, rozdziera je na strzępy i połyka w całości.

Astralny pancernik rozmiarami dorównuje gigantom burzowym. Od łba do ogona okrywają go warstwy grubych, kolczastych płyt. Dwa sękate łapska kończą się ostrymi jak brzytwy pazurami, a w głębi jedynego oka odbijają się konstelacje. Dolna część ciała przechodzi w wężowy, opancerzony ogon, który wydaje się nieskończenie długi.

Astralny pancernik nie mówi i nie porozumiewa się w żaden sposób. Po prostu pożera zwierzynę i rusza dalej na milczącą wędrówkę po Planie Astralnym.

W walce astralny pancernik jest naprawdę straszny. Wie, jak niebezpieczne potrafią być istoty rzucające czary, więc nacierając na wrogów, stara się mieć możliwie największą ich liczbę w obrębie stożka antymagii. Nieprzyjaciół objętych działaniem tej mocy usiłuje połknąć, a tych znajdujących się z tyłu i po bokach rani oraz rozrywa pazurami. Gdy tylko ma okazję, zrywa srebrne nici astralnym podróżnikom.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki