Fandom

Sferopedia

Baba Jaga

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Bóg
BabaYaga.jpg
Baba Jaga
Baba Jaga
Tytuł(y)
Symbol
Plan Ojczysty
Ranga mocy Pseudobóstwo
Charakter neutralny zły
Dziedziny
Domeny
Ulubiona broń
Sojusznicy Kostchtchie (niegdyś)
Zwierzchnik

Baba Jaga (ang. Baba Yaga) jest złym pseudobóstwem ze słowiańskiego panteonu. Ma wygląd starej i ohydnej kobiety ubranej w szmaty. Ma 5 metrów wzrostu, wychudzone kończyny, szarą skórę pokrytą magicznymi tatuażami. Z twarzy przypomina stereotypową wiedźmę.

Przybrana matka Iggwilv oraz Elena the Fair, przybrana babcia Iuza. Umożliwiła Kostchtchiemu uzyskanie tytułu Lorda Demonów.

Twórczyni artefaktu Chatki Baby Jagi (ang. Baba Yaga's Hut).

Źródła Edytuj

  • Baur, Wolfgang. "Enemies of my Enemy." Dungeon #149 (Paizo Publishing, 2007).
  • Bulmahn, Jason, James Jacobs, and Erik Mona. Expedition to the Ruins of Greyhawk. Renton, WA: Wizards of the Coast, 2007.
  • Holian, Gary, and Owen Stephens. "The Demonomicon of Iggwilv." Dragon #336 (Paizo Publishing, 2005).
  • Jacobs, James. "The Demonimicon of Iggwilv: Kostchtchie." Dragon #345 (Paizo Publishing, 2006).
  • Mona, Erik, ed. "Unsolved Mysteries of D&D." Dragon #359. Bellevue, WA: Paizo Publishing, 2006.
  • Nalle, David. "Larger Than Life." Dragon #53. Lake Geneva, WI: TSR, 1981.
  • Stephens, Owen K.C., and Gary Holian. "Spellcraft: The Demonomicon of Iggwilv." Dragon #336. Bellevue, WA: Paizo Publishing, 2005.

Więcej w Fandom

Losowa wiki