Fandom

Sferopedia

Barachiel

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Barachiel.jpg

Barachiel

Ta empirejska postać wygląda jak trzymetrowy androgyniczny człowiek o srebrzystej skórze i ciemnych fioletowych oczach. Wspaniałe skrzydła pokryte srebrnymi piórami zdobią jego ramiona. Przywdziewa powiewającą fioletową szapę upiększoną niewielkimi pyłkami światła świecącymi jak gwiazdy. Włada długim mieczem trzeszczącym elektrycznością oraz dzierży trąbkę z wypolerowanego srebra.

Barachiel (ba-RA-ki-el) włada Lunią, najniższą warstwą wielkiej niebiańskiej góry, znaną także jako Srebrne Niebo. Dowodzi obroną Celestii przed najazdami, choć rzadko ma wiele do czynienia w takiej możliwości. W dodatku, jest heroldem i wysłannikiem archonów doskonałości, odwiedzającym nawet Plan Materialny w przypadku zanoszenia wiadomości najwyższej wagi. Dowodzi archonami trębaczami i jest również patronem śmiertelnych heroldów.

Cytadela Gwiazd jest domem Barachiela na wybrzeżu Srebrnego Morza. Piętrząca się forteca z lśniącymi białymi marmurowymi murami, Cytadela gości niemal stały strumień archonów trębaczy przybywających i wybywających na ich misje pośród planów.

Zobacz teżEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki