Fandom

Sferopedia

Barbarzyńca

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wallpaper Class Barbarian.jpg

Barbarzyńca

Barbarzyńca.jpg

Barbarzyńca

EpicBarbarian.jpg

Epicki barbarzyńca

Barbarzyńca to klasa podstawowa walcząca w boju. Jako jedyna klasa barbarzyńcy na początku gry są niepiśmienni.

Planarny barbarzyńcaEdytuj

Barbarzyńcy, którzy opuszczają swoją ojczyznę czasami rzeczywiście odnajdują to za czym podążają tak daleko. Nie mają oni problemu z odległością, niebezpieczeństwami i cudami jakie spotykają podczas swoich podróży, nawet tych pozaplanarnych. Podróże po innych planach z czasem pozawalają barbarzyńcą dostosować się do nowych wyzwań i dostosować swoje zdolności do wrogów z innych planów.

Początkowo planarny barbarzyńca potrafi "wywąchać" planarne przejścia w postaci portali czy wirów żywiołów. Skupiając się przez kilka chwil potrafi "wywąchać" informacje o tym przejściu, czy portal jest jedno- lub dwukierunkowy, czy potrzebuje klucza czy nie (ale nie jaki jest ten klucz), a ostatecznie dokąd prowadzi przejście. Zdolność ta zastępuje początkową umiejętność wyczuwania pułapek, przez co jest w niej trochę mniej biegły. Bardziej doświadczony planarny barbarzyńca zyskuje nadnaturalną zdolność do momentalnego zasklepiania części otrzymanych ran, jednakże dotyczy to tylko ran zadanych przez sferowców. Z większym doświadczeniem barbarzyńca również zyskuje normalną zdolność zasklepiania ran zadanych przez kogokolwiek, lecz jest to opóźnione przez tą planarną umiejętność. Ostatnią niezwykłą zdolnością planarnego barbarzyńcy jest moc roztaczania osłabiającej aury. Podczas wpadania w szał, barbarzyńca roztacza aurę, która wpływa negatywnie na wszystkich przybyszów. Uzyskują tą zdolność planarny barbarzyńca rezygnuje ze wzmocnienia swojego szału. 

Epicki barbarzyńcaEdytuj

Epicki barbarzyńca to urzeczywistniona groza, wcielenie samego szału. Ten furiat z przerażającą łatwością tnie przeciwników na plasterki.  

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki