Fandom

Sferopedia

Bestia Malara

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bestiamalara.jpg

Bestie malara w wszystkich trzech formach

Bestie Malara jest świętym stworzeniem podczas łowów wyznawców Malara. Celem tego zmiennokształtnego stworzenia podczas polowania nie jest zdobycie pożywienia, lecz mordowanie i sam akt łowów. W każdej z trzech form Bestia Malara ma lśniącą, czarną sierść, jedynie na łapach i pysku stworzenia futro ma kolor szkarłatu i wygląda tak jakby te części ciała były we krwi. Podczas Tarczowego Wiecu w Faerunie, Lud Czarnej Krwi, czyli najgorliwsi wyznawcy używają właśnie Bestii Malara jako ogarów podczas polowania na jednorożca.

FormyEdytuj

NietoperzEdytuj

W formie nietoperza Bestia Malara lata kiepsko, nie posiada też umiejętności echolokacji zwyczajnych zwierząt. Mimo wszystko w tej formie jest w stanie polować na latające ofiary, lecz jeśli zdobycz stawia choć trochę większy opór Bestia Malara woli zmienić się w którąś z bardziej drapieżnych form.

Pantera łowczaEdytuj

Forma pantery wykorzystywana jest przez Bestie Malara najczęściej do tropienia ofiary, dzięki temu że zmysły tej postaci są wyjątkowo wyczulone. Często też zdobycz jest zabijana przez tą szybką, zwinną i stosunkowo silną formę.

Rosomaczy zabójcaEdytuj

Forma rosomaka przyjmowana jest kiedy stworzenie musi stoczyć wyjątkowo ciężką walkę. Uzbrojona w podobne do sejmitrów ostre pazury i kły oraz kolce na zgięciach kończyn Bestia Malara w tej postaci jest wyjątkowo brutalnym i silnym przeciwnikiem. Choć waży prawie ćwierć tony, to ta forma dość zwinnie wspina się po skałach i drzewach.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki