Fandom

Sferopedia

Bestia mroku

4384strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Bestiamroku.jpg

Bestie mroku

Bestie mroku tworzą złe osoby rzucające czary, przemienia ją zwyczajne zwierzęta w przerażające stwory o nietoperzych skrzydłach, służące za wartowników, posłańców czy oddające inne usługi. Stwory te mają od 1,20 do 1,50 metra wzrostu, choć ich skrzydła mogą osiągnąć nawet dwa razy większą rozpiętość. Ich kręte szyję wieńczą gdzie głowy o długich, szybko poruszających się językach. Skóra jest tak mocno naciągnięta na kości, że prześwituje spod niej zielony lub purpurowy szkielet. Przeznaczone do walki szpony znajdują się na pierwszym stawie skrzydeł. Czasami po przemianie pozostaje ślad świadczący o tożsamości pierwotnego zwierzęcia, dlatego też żadne dwie będzie mroku nie wyglądają dokładnie tak samo. Bestie mroku nie tolerują światła słonecznego. Każde każde 10 minut wystawienia na słońce lub na efekt czaru światło dnia oznacza szansę 25%, że zaklęcie powodujące przemianę dobiegnie końca i zwierzę powróci do pierwotnej formy. Promień słońca powoduje automatyczne rozproszenie stworzenia bestii mroku. Z tego też powodu osoby, które posyłają te stwory na misję w dzień, zwykle rzucają na nie ciemność.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki