FANDOM

Blithenpaxantadravos, trzygłowy smok klejnotowy, miał wiele mian podczas swojego czasu. Jego imię i tytuły były wymawiane zarówno z szacunkiem jak i pogardą. Wraz z upływem czasu, zostały zwyczajnie zapomniane. Teraz jest po prostu Blithenem.

Anormalność Blithena jest tym co pierwsze przyciągnęło uwagę Sardiora. Sardior uznał że jest fascynujący i ostatecznie zabrał Blithena do swojego dworu. Sardior często zwracał się do Blithena po pomoc ze swoim obecnym problemem i wkrótce Blithen zyskał swój kolejny pierwszy tytuł: Doradca. Blithen miał ucho boga i cieszył się tym. Przez jakiś czas wydawało się że Blithen zawsze był po stronie Sardiora.

Wtem wszystko się zmieniło. Sardior zdecydował że pojedynczy głos Blithena nie był wystarczający i postanowił opracować proces by stworzyć swoich thanów. Sardior podzielił się swoją wizją Blithenem; miał stworzyć thanów by reprezentować każdy z gatunków smoków klejnotowych i by byli jego doradcami i towarzyszami. Nie jest jasne jak Blithen skaził Seradess; historia jest zagubiona. Blithen miał nadzieję że jej porażka jako than spowoduje że Sardior ponownie zwróci się ku niemu, lecz plan ten zawiódł. Sardior zniszczył Seradess, a smoki obsydianowe wycofały się z dworu Sardiora (chociaż historia stanowi że Sardior wygnał smoki obsydianowe ze swojego dworu). Sardior odkrył podstęp i wygnał Blithena. Zyskał on swój kolejny tytuł: Wyrzutek.

Blithen przemierzał plany przez pokolenia i użył sadzawek kolorów na Planie Astralnym by odwiedzić nowe światy i miejsca. W końcu poczuł się zmęczony i zdecydował odpocząć, więc stworzył swoje leże na Planie Astralnym i zapadł w głęboką drzemkę. Zyskał swój kolejny tytuł: Zapomniany.

Energia użyta przez Sardiora by stworzyć smoki ektoplazmatyczne była wystarczająca by wyrwać go z jego odrętwienia. Po ocenie siebie i swojej sytuacji, poszukiwał silnego psiona by odkryć obecny stan świata. Nie musiał długo szukać, gdyż był wkrótce w kontakcie z kimś na Planie Astralnym. Ku jego zaskoczeniu, psion miał mu do opowiedzenia dość interesującą opowieść. Blithen zawarł pakt i odnalazł swój ostatni tytuł: Nihilista.

Jego leże: Blithen obecnie rezyduje w centrum olbrzymiego kamienia dryfującego na Planie Astralnym. Blithen wyrwał kawałek z Planu Żywiołu Ziemi i zabrał go tutaj. Kompleks jaskiniowy w nim stał się domem dla wielu stworzeń. Niewielkie miasto o centrum handlowe wyrosły na zewnętrznej skorupie, a mieszkańcy planu uznają ją za bezpieczną strefę. Blithen dowiedział się o mieszkańcach od swojego wybudzenia lecz jeszcze nie zdecydował jak się z nimi zadawać has. Plotki głoszą że skarb który strzeże dorównuje skarbowi państwa.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki