Fandom

Sferopedia

Boża pięść

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Share

Swietapiesc.jpg

Boska Pięść.

Organizacja Bożej Pięści (ang. Sacred Fist) funkcjonuje przy wielu świątyniach ich członkowie kierują się magią objawień. Boże Pięści to klasa odrzucająca wszelką broń i ciężkie zbroje, przekonani są że ciało i umysł są darem od bogów, a kto nie rozwija pełnego ich potencjału, także, a może głównie w walce, ten grzeszy i zasługuje na pogardę. Nie uważają przy tym magii za obrazę bogów, sami bowiem potrafią rzucać różne czary . Członkowie tej organizacji odznaczają się silną wiarą, wolą i ciałem, które pielęgnują po to by stało się także narzędziem do zabijania. Najlepszymi Bożymi Pięściami są kapłani, oraz paladyni, choć ci ostatni wstępują na tą ścieżkę niechętnie. Równie dobrymi kandydatami są wojownicy, łotrzykowie a nawet mnisi, którzy muszą jednak mieć przynajmniej jeden poziom klasy rzucającej czary objawień. Zdolności te przydają się zaklinaczom, choć muszą oni posiadać przynajmniej jeden poziom w klasie kapłana, podobną zasadę stosuje się do barbarzyńcy. Boże Pięści używają jako broni pięści, łokci, nóg, kolan i głów, nie używają żadnej broni, a ten, który dobrowolnie sięgnie po broń lub będzie ją przy sobie nosił straci możliwość awansowania w tej klasie, co więcej nie może awansować w klasie kapłana. W zależności od postępku może być ścigany przez inne Boże Pięści lub zostawiony w spokoju. Boże Pięści są tak różne jak różne są religie. Niektórzy wędrują samotnie po świecie użyczając zdolności bojowych tym, którzy potrzebują opieki. Inni staraj się się żyć w grupie, jeden z nich pomoże bezinteresownie, a drugi będzie żądał czegoś w zamian, lub nawet zechce napaść biedaka. Wielu z nich to dobrzy poszukiwacze przygód, zachowujący skromność po wygranej i klasę po porażce. Bożą Pięścią może zostać każdy humanoid.

ŹródłaEdytuj

  • Obrońcy wiary. Przewodnik dla kapłanów i paladynów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki