Fandom

Sferopedia

Chelicera

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Chelicera.jpeg

Chelicera

Chelicera jest pajęczym stworzeniem które może
 odtworzyć dowolny dźwięk jaki usłyszy. Chelicery są powszechnym problemem w miasteczkach i miastach zbudowanych w ciepłym klimacie, gdzie robactwo ma tendencję do życia w sąsiedztwie ze złymi warunkami sanitarnymi. Chelicera może zapamiętać i duplikować dźwięki. Nie ma zrozumienia mowy, lecz może duplikować wiele części zdań. Stworzenie testuje każdy dźwięk poszukując tych które najbardziej niezawodnie przyciągają ofiary. Często najużyteczniejszymi dźwiękami są krzyki poprzedniej ofiary. Przyciągają ofiary ze swoich ukrytych leż ku ich zgubie przez naśladowanie dźwięków jakie usłyszą. Wojownicy z szlachetnymi intencjami pędzą do leża chelicery by uwolnić niewinnego jedynie by odkryć że to oni potrzebują ratunku. Gdy ktoś wkroczy na terytorium chelicery w poszukiwaniu źródła dźwięków, stworzenie atakuje pozostawiając wysączone ciało w innej części miasta. Inwazje są często mylone z pracą wampira, lecz woda święcona i czosnek nie mają zastosowania przeciw chelicerom. Chelicera jest w większości długimi nogami i ramionami, mierząc 1,2 metra wysokości i około 15 metra szerokości, mimo że jej ciało jest jedynie rozmiaru pełnego plecaka. Waży nie więcej niż 23 kilogramy.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki