FANDOM

Spellscale

Czarołuski

Pośród ras humanoidów, czarołuscy (ang. Spellscales) są najbardziej kreatywną, eksperymentalną i zróżnicowaną. Większość uogulnień o czarołuskich upada po zbadaniu, gdyż każdy czarołuski wykazuje unikalną filozofię i zachowanie. To co jest najprawdziwsze w nich jako grupie jest to że te smokokrwiste humanoidy posiadają bardzo silną rasową skłonność ku czarostwu. Dawno było wiadomym że wiele zaklinaczy posiada smoczą krew w swoich żyłach. Dla większości tych osób, ich zdolności czarowania są często jedynie wskazówką smoczego dziedzictwa, lecz czasami dowód jest jaśniejszy. Sporadycznie, gdy dwójka humanoidalnych zaklinaczy płodzi dziecko, niemowlę wykazuje zdecydowanie smocze cechy i fizjologię. Dziecko jest w rzeczywistości czarołuskim zamiana członkiem jakiejkolwiek z ras rodziców. W znacznie bardziej rzadkich przypadkach, zaklinacz o wielkiej mocy płodzi takie dziecko spółkując kimś kto nie jest zaklinaczem. Dla tych którzy wierzą że część (lub wszyscy) zaklinacze posiadają smocze dziedzictwo, te dzieci są silnym dowodem prawdy teorii— jeśli smocze cechy dziecka nie pochodzą od zaklinacza, to kogo innego za nie winić? W określonych sytuacjach czarołuskie niemowlę może wzbudzić spekulacje czy jego matka parzyła się z smokiem i może zostać błędnie rozpoznany jako półsmok. Czarołuscy są jednak oddzielną rasą. Naprawdę rozmnażają się między sobą i niemal nigdy nie krzyżują się z innymi humanoidami. W takim dziwnym przypadku, każde spłodzone dziecko jest pełnokrwistym czarołuskim.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki