Fandom

Sferopedia

Dimernesti

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Dimernesti są najbardziej dumną i skrytą podrasą elfów morskich. Mają blado-niebieską skórę i duże oczy od ciemnozielonych po granatowe. Mają błonę pławną u rąk i nóg, a ich ręce są zaopatrzone w niewielkie pazurki. Noszą zawsze srebrzyste włosy splecione różnokolorowymi muszlami. W przeciwieństwie do wielu innych morskich elfów wolą ciasne ubrania w kolorze zieleni bądź niebieskiego. Mają zdolność oddychania zarówno pod wodą jak i na powierzchni. Podejrzliwy i nieufny wobec obcych, sprzymierza się jedynie w najskrajniejszych przypadkach i zazwyczaj nie pokazuje na powierzchni. Są nietolerancyjni wobec innych ras, kultur i wierzeń i z przyjemnością zabijają tych, o których mają zdanie, że niszczy ich środowisko naturalne, niestety mogą to być też zwykli rybacy, więc Dimernesti mają złą sławę. Dimernesti są bardzo zwinne w wodzie i chodź naturalnie brakuje im zdolności czarowania, mogą przybierać postać groźnych stworów morskich. Mogą zamieniać się w wydry, węgorze elektryczne, węże morskie, rekiny i inne. Społeczeństwo: Dimernesti były pierwotnie rasą elfów na ziemi, jednak w wyniku wojny z drowami zostały zmuszone do ucieczki w kierunku morza, a ze względu na brak pomocy, zajętych walką innych elfów zamieszkały już tam na zawsze, chroniąc silnie swoją prywatność. Elfy te nigdy nie zapomniały tego, co zrobiły im drowy, a także braku zainteresowania ze strony ich kuzynów. Dimernesti były zadowolone ze wspólnego pochodzenie z elfami złotymi silvanesti i przyjęły nieco uproszczonę formę ich rządów. Wodzem grupy jest tzw. Marszałek Morza, który zawsze jest blisko spokrewniony z poprzednim Marszałkiem. Większość Dimernesti żyje w szkołach, które są szkołami klanu, młodymi opiekują się wszyscy dorośli i nadają im nie raz wiele imion. Dimernesti nienawidzą Dargonesti, których uważają za słabych, złych i prymitywnych. Elfy te w nocy wychodzą na powierzchnię by kraść.

ŹródłaEdytuj

  • Dragonlance

Więcej w Fandom

Losowa wiki