Fandom

Sferopedia

Diopsid

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

30.jpg

Diopsid

Diopsidy są Podmrocznymi stworzeniami które przypominają krzyżówkę pomiędzy humanoidem i żukiem. Okupują duże, rozległe jaskinie głęboko pod ziemią gdzie rzeźbią osady w ścianach i podłogach swoich domen. Diopsidy posiadają głęboką miłość do metalowych broni i innych obiektów, lecz brakuje im technicznej zdolności wytwarzania takich dóbr. A zatem pracują jako najemnicy, robotnicy, myśliwi i zwiadowcy dla innych ras. Dla ludu Podmroku, diopsidy są prostymi lecz niebezpiecznymi barbarzyńcami z którymi najlepiej zadawać się przez najemny kontrakt niż otwarte zobowiązanie. Wytrzymałe, silne i biegłe w różnych broniach, diopsidy są przerażającymi przeciwnikami i cenionymi sprzymierzeńcami. Diopsidy pracują niemal z każdym kto spełni ich cenę wywoławczą i są dość skłonne pchnąć na bok sprzymierzeńca by pracować z nowym pracodawcą. Diopsidy są oportunistyczne i nieco chciwe, zwłaszcza jeśli chodzi o metalowe bronie, narzędzia i zbroje. Dbają o ochronę swojej reputacji jako najemników.

OsobowośćEdytuj

Diopsidy są powściągliwe, niezawodne i nieco tępe. Diopsid ma tendencję do myślenia o problemie i działania później. Uznają inne rasy nieskończenie fascynującymi, zwłaszcza humanoidalnych mieszkańców powierzchni i czasami okazują się uciążliwe ze swoimi niekończącymi się pytaniami i domysłami. Gdy chodzi o metalowe bronie i narzędzia, diopsid staje się szalonym, pobudzonym odkrywcą. Może obracać broń w swoich dłoniach, gładzić wzdłuż i testować na poręcznym kamieniu lub ogromnym grzybie.

ŹródłaEdytuj

  • Dragon Compendium

Więcej w Fandom

Losowa wiki