Fandom

Sferopedia

Dragonshard

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dragonshard okładka.jpg

Okładka Dragonshard

Dragonshard (ang. smocze okruchy) to na razie jedyna oficjalna gra komputerowa rozgrywająca się w świecie Eberronu, jest to zarazem jedyna wydana w Polsce publikacja związana z tym settingiem.

Eberron to targane nieustannymi wojnami królestwo Dungeons & Dragons. Trzy nacje walczą o zdobycie potężnego artefaktu zwanego Sercem Syberysa. To potężny kryształ mający moc odmiany losu całej krainy - może sprowadzić na nią światłość lub zniszczyć ją na zawsze. Dokonaj podbojów nowych ziem na czele legendarnych armii. Ześlij wojowników do podziemnego świata pełnego bestii i ukrytych skarbów.Doświadczenie zdobyte w podziemiach zwiększy twoje strategiczne moce na powierzchni.Przejmij, ochroń lub zniszcz Serce Syberysa. To od ciebie zależy los Eberronu.

Strony konfliktuEdytuj

JaszczuroludzieEdytuj

Zakon PłomieniaEdytuj

Zbrojne ramię Kościoła Srebrnego Płomienia. Sojusz ludzi przekutych, niziołków, nieśmiertelnych i krasnoludów mających tylko jeden cel: zdobyć Serce Siberysa i opanować jego magiczne moce.

UmbrageniEdytuj

Eberrońskie drowy.

PolonizacjaEdytuj

Co jest ewenementem, poza podpisami w animacjach w grze nie pojawia się w ogóle język polski. Tłumaczeniu zostały jednak poddane wszystkie opisy jednostek zadań itd. co pozwala normalnie korzystać z gry. Wszelkie skomplikowane nazwy zostały jednak uproszczone, przez co np. jednostka "artificter" została przetłumaczona jako zwykły rzemieślnik.

OdbiórEdytuj

Gra zebrała ogólnie dobre recenzje, lecz została skrytykowana za brak oddzielnej kampanii dla Ubragenów (można nimi zagrać wyłącznie w pojedynczych scenariuszach).

BłędyEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki