Fandom

Sferopedia

Dziedzic Siberys

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Siberys heir.jpg

Rurik d’Kundarak - Dziedzic Siberys

Mieszkańcy Khorvaire mają niewielką wiedzą o smoczych znamionach, a Znamiona Siberys i Dziedzice Siberys (ang. Siberys heirs), czyli osoby posługujące się nimi, są już całkowitą tajemnicą. Magia tego wyjątkowego znamienia jest niezaprzeczalnie potężna, dorównując mocami najpotężnym zaklęciom. Znamiona Siberys są wyraźnie powiązane pod względem wizualnym, tematycznym i genetycznym z innymi smoczymi znamionami i ich domami. 

Dziedzic smoczego znamienia może spędzić niezliczone lata na doskonaleniu i opanowywaniu mocy swojego znamienia, lecz nigdy nie będzie w stanie rozwinąć się do poziomu Siberys. Jednocześnie znamię to objawia się nieoczekiwanie na osobie, która nigdy nie posiadała żadnego smoczego znaku. Jedno jest pewne, piętno nie objawia się wśród słabych, każdy kto uzyskał ten dar był osobą, która wykazała się pewną osobistą siłą, nie ważne czy fizyczną, magiczną albo umysłową. 

Znamiona Siberys są potężne, nieprzewidywalne i rzadkie dlatego Znamienite domy bacznie obserwują wszystkich tych którzy zostali obdarzeni tym piętnem. Jeśli moce znaku służą celom odpowiedniego znamienitego domu, to świetnie, lecz jeśli dziedzic Siberys ukrywa swoje zdolności albo nie służy domowi, to może on znaleźć się na celowniku skrytobójców

ZdolnościEdytuj

Podstawową zdolnością jaka wiąże się z tą profesją jest znamię Siberys, czyli najbardziej rozwinięta forma jednego z dwunastych smoczych znamion. Kiedy osoba posiądzie to piętno może korzystać z potężnej mocy jaką niesie ono ze sobą, lecz nie ma dostępu do zdolności jakie dają słabsze typy znamion. Wraz z rozwojem możliwe jest doskonalsze opanowanie mocy symbolu i tym samym możliwość częstszego jego używania. Jeśli dziedzic Siberys który został obdarzony znamieniem wcześniej parał się magią, to z doświadczeniem wynikającym z rozwoju piętna, zyskuje też wiedzę o czarowaniu i zaklęciach.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki