FANDOM

Rimefire Eidolon.jpg

Eidolon mroźnego ognia

Eidolony mroźnego ognia (ang. rimefire eidolons) są żyjącymi manifestacjami okruchów pradawnego bóstwa Hleid, która wylądowała w polarnych morzach po tym jak została powalona wieki temu przez jej nemezis Iborighu. Eidolony mroźnego ognia są nietypowymi stworzeniami. Jako ostatnie fizyczne szczątki pradawnego bóstwa, niosą w sobie niemal namacalną aurę smutku i gniewu. Intensywne zimno roztaczane przez te stworzenia gdy zostały stworzone i wrzucone do w morza spowodowało że wody dookoła nich natychmiast zamarzły w masywne lodowce. Eidolony nie zostały przez to zranione, jako że mogą przejść przez lód tak łatwo, jak ryba przepływa przez wodę. W rzeczywistości, te lodowce służą jako doskonała ochrona przeciwko sługom Iborighu, którzy do dziś poszukują by wyśledzić i zniszczyć eidolony mroźnego ognia. Eidolon mroźnego ognia używa swoich zdolności czaropodobnych przez drążenie złożonej sieci tuneli i komnat w jednym z tych lodowców. Po tym eidolon dba by stworzyć niebezpieczne pułapki i umieścić zaciekłych i lojalnych strażników w komnatach w celu odciągnięcia wszystkich innych (zwłaszcza kultystów Iborighu) od dotarcia do niego. Eidolon mroźnego ognia jest obdarzony zdolnością mentalnego wyszukania i kontaktu z wiedźmą mroźnego ognia, jednego ze śmiertelnych wyznawców Hleid; gdy wzywa swojego śmiertelnego strażnika, zapewnia wskazówki i hasła w formie snów dla strażnika by bezpiecznie dotarł do eidolona mroźnego ognia. Eidolon mroźnego ognia w swojej naturalnej formie wygląda niczym mierząca 1,2 metra sfera jasnego, niebieskiego ognia, wirującego wokół a postrzępionego kawałka krystalicznie czystego lodu, która porusza się dzięki kilku długim, cienkim wiciom złożonym z elastycznego lodu. Po związaniu z śmiertelnikiem, eidolon mroźnego ognia zmienia swój wygląd by wyglądać niczym ożywiona lodowa statua która jest również perfekcyjną repliką związanej z nim wiedźmy mroźnego ognia. Eidolony mroźnego ognia mówią Wspólnym, Powietrznym, Wodnym i Leśnym. Są nieśmiertelne i nie mają potrzeby jedzenia, picia lub oddychania, niemniej jednak robią to często po prostu dla rozrywki.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki