Fandom

Sferopedia

Eidolon mroźnego ognia

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rimefire Eidolon.jpg

Eidolon mroźnego ognia

Eidolony mroźnego ognia (ang. rimefire eidolons) są żyjącymi manifestacjami okruchów pradawnego bóstwa Hleid, która wylądowała w polarnych morzach po tym jak została powalona wieki temu przez jej nemezis Iborighu. Eidolony mroźnego ognia są nietypowymi stworzeniami. Jako ostatnie fizyczne szczątki pradawnego bóstwa, niosą w sobie niemal namacalną aurę smutku i gniewu. Intensywne zimno roztaczane przez te stworzenia gdy zostały stworzone i wrzucone do w morza spowodowało że wody dookoła nich natychmiast zamarzły w masywne lodowce. Eidolony nie zostały przez to zranione, jako że mogą przejść przez lód tak łatwo, jak ryba przepływa przez wodę. W rzeczywistości, te lodowce służą jako doskonała ochrona przeciwko sługom Iborighu, którzy do dziś poszukują by wyśledzić i zniszczyć eidolony mroźnego ognia. Eidolon mroźnego ognia używa swoich zdolności czaropodobnych przez drążenie złożonej sieci tuneli i komnat w jednym z tych lodowców. Po tym eidolon dba by stworzyć niebezpieczne pułapki i umieścić zaciekłych i lojalnych strażników w komnatach w celu odciągnięcia wszystkich innych (zwłaszcza kultystów Iborighu) od dotarcia do niego. Eidolon mroźnego ognia jest obdarzony zdolnością mentalnego wyszukania i kontaktu z wiedźmą mroźnego ognia, jednego ze śmiertelnych wyznawców Hleid; gdy wzywa swojego śmiertelnego strażnika, zapewnia wskazówki i hasła w formie snów dla strażnika by bezpiecznie dotarł do eidolona mroźnego ognia. Eidolon mroźnego ognia w swojej naturalnej formie wygląda niczym mierząca 1,2 metra sfera jasnego, niebieskiego ognia, wirującego wokół a postrzępionego kawałka krystalicznie czystego lodu, która porusza się dzięki kilku długim, cienkim wiciom złożonym z elastycznego lodu. Po związaniu z śmiertelnikiem, eidolon mroźnego ognia zmienia swój wygląd by wyglądać niczym ożywiona lodowa statua która jest również perfekcyjną repliką związanej z nim wiedźmy mroźnego ognia. Eidolony mroźnego ognia mówią Wspólnym, Powietrznym, Wodnym i Leśnym. Są nieśmiertelne i nie mają potrzeby jedzenia, picia lub oddychania, niemniej jednak robią to często po prostu dla rozrywki.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki