Fandom

Sferopedia

Eksterminator

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mag-ds-1.png

Obrończyni ziemi, Eksterminator i Wolna Czarodziejka

Eksterminator - ekstremistyczni plugawianci, którzy z pełną świadomością i celowością niszczą ekosystem. Wierzą, że należy zniszczyć roślinność bo to ona jest tak naprawdę źródłem magii, która zniszczyła świat. Kiedy magia upadnie świat będzie mógł się zacząć od nowa. Czasami ta refleksja przychodzi po studiowaniu informacji dot. Błękitnej Ery, kiedy to roślin naziemnych było niewiele a świat był wielkim oceanem. Ten odłam wierzy, że jeżeli zabiją odpowiednią liczbę roślinności świata to wody zostaną uwolnione. Inni odłam zabija rośliny tylko dlatego, że (w ich mniemaniu) jest ona skażona złem.

Pomimo takich wniosków oraz tej nienawiści wobec roślin nie są oni jednak tępakami. Muszą oni prowadzić zaawansowane badania na temat wszelkich roślin. Dzięki temu eksterminatorzy potrafią wytworzyć truciznę lub medykamenty z prawie każdej rośliny oraz odwracać efekty rzuconych zaklęć (tak swoich jak i cudzych). Jeżeli przestrzegana jest dieta (w której wymagane jest min. spożywanie mięsa do każdego posiłku) czarodziej zawsze pobiera maksymalną możliwą energię do rzucania zaklęć.

Źródła Edytuj

Dark Sun - Defilers and Preservers: The Wizards of Athas

Więcej w Fandom

Losowa wiki