Fandom

Sferopedia

Enesstrere

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Demon-Possessed Dragon.jpg

Enesstrere, smok opętany przez demona

Enesstrere był zwykłym błękitnym smokiem i wiódł życie pod każdym względem typowe dla przedstawicieli swego gatunku. Zebrał magiczny skarbiec i znalazł przytulne, pustynne siedlisko w suchej i chłodnej jaskini. Wybrał też partnerkę, która po jakimś czasie odeszła. Dobiegał kresu życia z godnością, obdarzony potęgą. A potem zjawił się Ykkandri i wszystko się zmieniło. Ykkandri to demon. Był glabrezu, ale porzucił fizyczną postać, aby podróżować przez Plan Materialny jako demon opętujący. Natrafił na Enesstrere i po tytanicznym starciu umysłów zyskał nad smokiem kontrolę. Na samym początku zmusił stwora do zażycia narkotyku luthix i wpędził go w uzależnienie. Ykkandri rechotał radośnie z wnętrza smoczego umysłu, widząc, jak użyteczna okazuje się złośliwa sztuczka, którą poznał, przebywając wśród ludzi i opętując ich. Codziennie pewien quasit przynosi Enesstrere jedną dawkę luthixu. Gdyby smokowi kiedykolwiek udało się pozbyć demona, pozostanie na środku pustyni bez możliwości zdobycia narkotyku. Jak na razie Ykkandri czeka na dogodną okazję. W ramach eksperymentu testującego możliwości smoka, nadleciał na pobliski klasztor i zdobył go, zabijając wszystkich mnichów. Od tego czasu klasztor stał się tajną bazą grupy demonów. Pośród pustynnych plemion krążą plotki o inwazji demonów. Jeśli okażą się prawdziwe, na czele armii demonów prawdopodobnie stanie antyczny niebieski smok.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki