Fandom

Sferopedia

Enter Barani

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Barani.png

Najczęściej używana iluzja Enter Barani

Enter Barani (właściwie Barani) jest najmłodszą z trio lordów umysłów. Przez mieszkańców doliny uznawana za boginię-matkę, opiekunkę życia, która troszczy się każdym od chwili narodzin do śmierci a zwłaszcza w chorobie. W rzeczywistości jest kobietą, która cierpi na swoistą wersję osobowości wielorakiej. Rozszczepienie osobowości zaczęło się już po doświadczeniu wizji przyszłości, kiedy to świat zostaje zatopiony we krwi i martwym popiele podczas Wojny oczyszczenia oraz cierpień świata podczas panowania królów-czarodziei.

Jej choroba polega na tym, że ma wiele różnych charakterów, ale ciągle tą samą tożsamość. Zatem zawsze wie, że jest ona Enter Barani, jednak raz jest kochającą bogini-matką a innym razem zimną i bezwzględną tyranidą. Dzięki staraniom Thesika udaje się zataić to jej szaleństwo, a ona z nim ukrywa szaleństwo Kosvereta.

W odległej przeszłości żyła nad brzegiem Marnita. Jej ojciec nie miał sukcesów w Akademii Psioniki w Saragar, został zatem rybakiem. Fakt, że jego rówieśnicy patrzyli na niego z góry spowodował wrogą postawę Barani wobec tej instytucji. Jednak przez to, że jej Wola była duża została nakłoniona przez ojca aby uczyła się Drogi w Akademii. Wykorzystując swoje stare znajomości załatwił jej ominięcie egzaminów wstępnych, stypendium oraz zakwaterowanie.

Przez jej niechętny stosunek do kadry nie była początkowo dobrą studentką. Jednak zwróciła na siebie uwagę pewnego młodego i przystojnego profesora - Thesika. Ten zaprosił ją do "Ślepej świnki" aby spotkać się w warunkach nie-akademickich. W dniu, w którym byli umówieni, przez godzinę ta stała na zewnątrz nie mogąc przełamać strachu - ta tawerna była przeznaczona dla klas niższych. Bała się po co ten wykwalifikowany pracownik Akademii może chcieć od niej w takiej "spelunie". Kiedy się przełamała zobaczyła nietypowy pojedynek telekinetyczny - Thesik z Kosveretem stali blisko siebie a nad ich głowami wisiał kufel z piwem i był przepychany a to w jedną a to w drugą stronę. Kiedy profesor zobaczył ją zdekoncentrował się i zawartość kufla poleciała na jego głowę. Elf się ucieszył z wygranej, ale jak zobaczył Barani to się w tej zauroczył. Jednak to Thesik wygrał pojedynek o jej serce, gdyż jego przegrana rozbawiła młodą pannę.

Ich miłość rozwijała się i w końcu się ożenili.

Po wizji przyszłości dołączyła się bez wachania do planów pozostałej dwójki. Niemniej to doświadczenie najmocniej się odbiło na jej psychice i jako pierwsza zaczęła tracić zmysły.

Więcej w Fandom

Losowa wiki