Fandom

Sferopedia

Ferrix

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bóg
Ferrix
Tytuł(y) Pani Tygrysów, Matka Tygrysica
Symbol zielone, kocie oczy
Plan Ojczysty Ziemie Bestii/Brux
Ranga mocy Pomniejsze bóstwo
Charakter neutralny
Dziedziny ciekawość, łowy, tygrysołaki, zabawa
Domeny księżyc, oszustwo, siła, zwierzęta
Ulubiona broń szpon (sejmitar)
Sojusznicy Balador, Solonor Thelandira
Wrogowie Eshebala
Zwierzchnik brak

Ferrix, siostra Baladora, to jedyne neutralne bóstwo Dzieci Mroku. Jest ona niesamowicie ciekawska i w przeciwieństwie do swego brata, wyjątkowo inteligentna. Pani Tygrysów posiada bardzo rozległą wiedzę na wszelkie tematy, lecz nie posiada roztropności Pana Niedźwiedzi i nie potrafi odróżnić informacji użytecznych od bezwartościowych. Ferrix nie umie skupić się na dłużej na jednej rzeczy, bowiem natychmiast porzuca przedmiot swoich badań, jeśli w kręgu jej zainteresowań pojawi się cokolwiek ciekawszego.

Podobnie jak Baladora, planem ojczystym Matki Tygrysicy jest Dzicz Ziem Bestii, gdzie wałęsa się i poluje. Plan Materialny odwiedza bardzo często, aby bawić się z tygrysołakami i zaspokajać swą nienasyconą ciekawość. Można ją spotkać praktycznie wszędzie: w leśnych ostępach, przy niezwykłych formacjach skalnych czy w ruinach starożytnego miasta.

Ferrix ma paskudny zwyczaj podążania za interesującymi ją istotami, co może sprawiać wrażenie śledzenia. Osoby przewrażliwione lub zbyt podejrzliwe mogą niewłaściwie odebrać jej zachowanie i doprowadzić w ten sposób do konfliktu.

Pani Tygrysów, choć rzadko przejawia wobec kogoś wrogość, potrafi być okrutna i złośliwa, szczególnie kiedy ktoś ją drażni lub z niej szydzi. Ferrix, tak jak Eshebala, jest boginią wyjątkowo próżną. Uwielbia być podziwianą, słuchać komplementów i otrzymywać ładne podarki, nawet jeśli nie są wartościowe.

Historia/związkiEdytuj

Ferrix żywi bardzo ciepłe uczucia do swego brata, lecz nigdy nie wykazuje wobec niego takiej troski, jaką Balador otacza ją. Oprócz Pana Niedźwiedzi, jej głównym sojusznikiem jest Solonor Thelandira, elfi bóg łowów i łucznictwa. Matka Tygrysica największą niechęć żywi do Eshebali, zapatrzonej w siebie patronki lisołaków.

AwatarowieEdytuj

Awatarem Ferrix jest zawsze tygrysicołak lub tygrysica. Niezależnie od tego, którą postać przybierze, Ferrix ma niesłychanie piękne futro.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki