Fandom

Sferopedia

Gigant totemu

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Totem Giant.jpg

Gigant totemu

Giganci totemu są prawdziwymi gigantami, które czczą magiczne bestie i nauczyły się jak pobierać ich moc w siebie poprzez inkarnum. Dorosły gigant totemu mierzy w przybliżeniu 3,4 metra wysokości i waży około 544 kilogramów. Jego skóra jest wytatuowana obrazkami totemowych bestii. Wszystkie totemowe giganty posiadają niewielką ilość zdolności tworzenia więzi, której używają by kształtować więzi duszy totemisty. Zazwyczaj plamię gigantów totemu posiada kilka specyficznych rodzajów magicznych bestii, które wysoce szanują i ich więzi duszy są pobierane ze zdolności tych stworzeń. Bestie czczone przez konkretne plemię są uwieczniane na słupach totemów w obozowisku gigantów. Duże grupy gigantów totemu zwykle podróżują z jedną lub więcej magicznymi bestiami, które plemię czci. Odpowiednie magiczne bestie obejmują sowoniedźwiedzie, zimowe wilki, chimery, bulette i inne przerażające stworzenia. W przeciwieństwie do innych gigantów, totemowy gigant posiada silną wolę. Giganci totemu mówią gigancim.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki