Fandom

Sferopedia

Gravorg

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gravorg.jpg

Gravorg

Gravorgi to mięsożerne magiczne bestie mierzące nawet 3 metry długości, wyglądające mniej więcej jak leniwce o sierści w postaci naprzemiennie ubarwionych pasów, białego, szarego i czarnego futra. Stworzenia te preferują jaskinie i podziemia, bardzo rzadko spotykane są na powierzchni. Gravorgi są niezwykle żarłoczne, po ich posiłku zwykle zostaje malutki stos kości i ewentualny ekwipunek ofiary porozrzucany chaotycznie na sporej odległości.

Zwierzęta te posiadają niezwykłą umiejętność odwrócenia grawitacji, którą wykorzystują do polowań. Podstawową techniką łowiecką tych stworzeń jest czekanie w ukryciu na ofiarę - wtedy wykorzystują swoje umiejętności żeby rzucić napotkanym stworzeniem o sufit, następnie zwalniają swoje moce i ofiara upada na ziemię i tak w kółko, dopóki stworzenie nie jest martwe lub nieprzytomne, wówczas gravorgi wychodzą z ukrycia na żer. Zęby i pazury wykorzystywane są tylko podczas posiłku, w ostateczności do samoobrony, ale nie zdarza się raczej żeby gravorg musiał uciekać się do czegoś takiego.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki