Fandom

Sferopedia

Harpunowy pająk

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Harpoon spider.jpg

Harpunowy pająk

Podziemne stworzenie, pająk harpunowy jest szybkim niczym błyskawica drapieżnikiem, bardzo obawianym przez innych mieszkańców jego włości. Dokładne zbadanie ujawnia że pająk harpunowy nie jest do końca prawdziwym pająkiem, lecz czymś znacznie bardziej złowieszczym. Pozornie przypomina olbrzymią czarną wdowę, z wyjątkiem tego że setki ostrych jak brzytwa kolców okrywa jego ciało. Każda z jego dziesięciu nóg kończy się malutką szponiastą dłonią, a jego osiem oczu jest ludzkich. Może rozciągnąć każdą z jego dużych szczęk na długiej skórzanej wici z zaskakującą siłą. Pająk harpunowy mierzy około 2,4 metra długości i waży 635 kilogramów. Pająki harpunowe są dość inteligentne i często można je spotkać gnieżdżące się z ettercapami i potwornymi pająkami. Pająki harpunowe używają tych stworzeń by wzmocnić ochronę swojego leża. Mają wyjątkowo chorobliwe poczucie humoru i lubią bawić się swoim jedzeniem gdy dojrzewa na ich kolcach. Pająki harpunowe mówią wspólnym i podwspólnym szepczącymi głosami.

ŹródłaEdytuj

  • Księga Potworów III

Więcej w Fandom

Losowa wiki