Fandom

Sferopedia

Kagonesti

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kagonesti.gif

Kagonesti

Kagonesti to rasa dzikich elfów, zwanych Grugach. Odrzucili oni cywilizację i wyodrębnili się spośród Qualinesti oraz wrogich im Silvanesti, tworząc jedno, dzikie i chaotyczne plemię. Wszystkie są tej samej wielkości co Qualinesti, ale są od nich bardziej muskularni, wyglądają na poważniejszych, bardziej groźnych. Ich skóra jest od jasno do ciemnobrązowej i jest pomalowana farbami oraz gliną. Najwięksi wojownicy posiadają niewielkie wzory - tatuaże. Ich włosy są ciemne, od czarnego do ciemnego brązu, a u niektórych srebrne z pasmami czerni. Mają wielkie oczy, które czasem malują.Noszą oni zawsze skórzane ubrania, bardzo ozdabiane, zwłaszcza ulubionymi przez nich turkusami. Kagonesti uważają, że życie zgodnie z naturą jest konieczne do szczęścia. Są niezwykle dumni ze swojego pochodzenia i lubią się chwalić, choć nie tam bardzo jak Avariele. Kagonesti są porywcze, namiętne i stanowcze, ale na ogół mają dobre serca. Ich ulubionymi brońmi są młoty wojenne oraz wielkie łuki. Wielu z nich podróżuje na jeleniach. Społeczeństwo: Kagonesti żyją tam, gdzie mogą być o siebie spokojne i gdzie jest dużo pożywienia. Na ogół wybierają lasy, gdzie cała wioska jest skupiona wokół centralnie położonego " pałacu" ich wodza - najmądrzejszego i najstarszego spośród wszystkich. Wódz i jego następca podejmują decyzję za wszystkich, pozwalają także na osobiste audiencje. Mimo spokojnego trybu życia, które wyróżnia ich spośród innych dzikich elfów, większość z nich pała nieskrywaną niechęcią w stosunku zarówno do Qualinesti jak i Silvanesti, większość z nich nienawidzi także yuan-ti. Grupy Kargonesti są zdolne do uczynienia z wszystkich trzech wyżej wspomnianych plemion swoich niewolników, jednak zdarza się czasem, że rodzą potomstwo, zwłaszcza z Qualinesti.

Źrodła:

  • Dragonlance

Więcej w Fandom

Losowa wiki