Fandom

Sferopedia

Kościoliść

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Boneleaf.jpg

Kościoliść

Kościoliść (ang. boneleaf) jest dużym, drapieżnym stworzeniem, które czai się w środku gęstej roślinności. Chociaż łatwo go pomylić z rośliną — i często był, nawet przez najświatlejszych mędrców — w rzeczywistości jest wynaturzeniem. Staje się to bardziej jasne po oględzinach martwego kościoliścia; naczynia krwionośne i żyły chrząstek tworzą wnętrze tego co wygląda na pnącza i drzewa, a ogromny system nerwów biegnie pod ziemią tam gdzie powinny być korzenie, łącząc wszystkie części kościoliścia nie tylko ze sobą, ale do innych kościoliści w obszarze. Kościoliście karmią się krwią którą pobierają ostrymi liśćmi przez uderzenie lub duszący atak, jak również pobierając składniki odżywcze z gleby, tak jak prawdziwe rośliny. Preferują smak rozkładających się świadomych stworzeń ponad każdą inną zwierzynę. Chociaż kościoliście nie są szczególnie mądre, są dość sprytne, zdolnie adaptując się do taktyk i zdolności które zostały użyte przeciwko nim. Kościoliście rozumieją Wspólny i Leśny. Nie są wyposażone by mówić nimi normalnie, lecz może to robić zwięźle przez swoją iluzoryczną zdolność przyciągania.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki