Fandom

Sferopedia

Koszary

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Barracks.jpg

Koszary

Okazałe Koszary Miejskie (ang. City Barracks) wyglądają niczym olbrzymi kawał skały dostatecznie ciężkiej by zmiażdżyć ulice. Budowla ze swoim kolczastym, łupkowym dachem wygląda matowo, lecz nieprzenikalnie i może pomieścić ponad 1000 ludzi. Ma jedno wejście, na d którym wznosi się łuk w kształcie dwóch uniesionych rąk ściskających się w dłoniach tworząc wielką pięść. (Niektórzy twierdzą, iż ważniejsi mają swoje własne prywatne wejście, lecz jego położenie pozostaje nieznane.) Koszary są brzydkim miejscem - nie, że jakikolwiek śmiałek chciałby by jakiś Twardogłowy to usłyszał z jego ust.

RecepcjaEdytuj

Dzielnica Pani wokół tej siedziby pozostaje cicha i uporządkowana - doglądają jej sami członkowie frakcji! Wszystkie lokalne firmy - dość nieliczne - upewniają się iż podporządkowały się tak blisko siedziby głównej Twardogłowych. Pierwszą rzeczą jaką osoba napotka na widok koszar Harmonium jest grupa straży. Czwórka stróżuje przy głównym wejściu o każdej porze dnia i nocy, bez względu na warunki wokół nich. Zatrzymują każdego, kto wkracza, pytając prosto, "Kto tu wchodzi?" Straże odrzucają każdego kto nie ma dobrego powodu do odwiedzin siedziby głównej, lecz pozwalają członkom Harmonium przechodzić, przyjmując iż mają oni sprawy frakcji.

Goście wkraczają pod zaciśniętymi kamiennymi dłońmi zasklepiającymi powyżej przejścia prosto do recepcji wewnątrz głównych drzwi. Goście nie będący Harmonium muszą się tutaj wpisać i określić ich sprawę frakcyjnemu recepcjoniście. Jeśli zaakceptuje on gościa, wydaje przepustkę, którą gość musi nosić podczas pobytu w budynku. Jedynie Harmonium mogą poruszać się swobodnie; ci którzy nie znają drogi dostają przewodnika z członków Frakcji (Przeważnie tych mających przerwę w treningu.) Recepcjonistka, Strażnik Diana, przypomina gościom by pozostawali przy swoich przypisanych przewodnikach przez cały czas.

Poziom 1: Obszary publiczneEdytuj

Poziom 2: Obszary frakcyjneEdytuj

Wyższe WieżeEdytuj

Cztery wieże Koszar Miejskich wznoszą się piętro powyżej głównego budynku. Jedna wieża służy jako lądowisko dla skrzydlatych posłańców i członków frakcji. Pozostałe trzy mieszczą dodatkowe niewielkie biblioteki, mieszczą składowiska, klasy, sale treningowe oraz mesa.

ŹródłaEdytuj

  • Factol's Manifesto

Więcej w Fandom

Losowa wiki