Fandom

Sferopedia

Kroczący z wiatrem

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kroczący z wiatrem.jpg

Kroczący z wiatrem

Ujeżdżający Wiatry uczy swych wyznawców, by rzucali się na wiatr i pozwolili, by zabrał ich ze sobą tam, gdzie wieje, aby mogli zobaczyć świat. Niektórzy wierni Shaundakula biorą te słowa dosłownie i uczą się kształtować wiatry oraz kroczyć wraz z nimi do ziem, których nigdy wcześniej nie widzieli. W czasie podróży szerzą nauki Shaundakula, podają pomocną dłoń tym, którzy znajdują się w potrzebie, oraz przecierają szlaki dla tych, którzy przyjdą po nich. Wielu przybywa do Myth Drannor, by przepędzić złych przybyszy z miejsca, w którym znajdowała się największa świątynia Shaundakula.

Większość kroczących z wiatrem to kapłani i tropiciele. Czasem zostają nimi bardowie i zaklinacze, ale członkowie innych klas bardzo rzadko wstępują na tę ścieżkę.

Kroczący z wiatrem są zazwyczaj samotnikami i rzadko zostają dłużej w jednym miejscu. Wielu zarabia na życie badając nowe szlaki dla karawan z kupieckich konsorcjów. Inni po prostu unoszą się w przestworzach, podróżując w dalekie zakątki świata. Wielu z nich zostaje poszukiwaczami przygód, którzy najchętniej badają tajemnicze ruiny w odległych miejscach.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki