Fandom

Sferopedia

Księżycowy pies

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Moon Dog.JPG

Księżycowy pies

Księżycowe psy (ang. moon dogs) to rasa bojowników o ideę dobra z planu Elizjum. Często występują też na Materialu, gdzie udają się by zwalczać zło. Odnoszą się przyjaźnie do istot dobrych i neutralnych, rzadko jednak pozostają dłużej w jednym miejscu. Księżycowe psy mają budowę podobną do potężnych wilczurów. Ich głowy mają humanoidalne rysy, nadając tym istotom niezwykle mądry wygląd. Ich przednie kończyny dostosowane są zarówno do chodzenia jak i operowania przedmiotami. Futro tych istot ma kolor od ciemnoszarego do głębokiej czerni. Ich oczy są barwy bursztynowej. Księżycowe psy mówią własnym językiem, potrafią także porozumiewać się z innymi psowatymi oraz dysponują ograniczoną formą telepatii.

Księżycowe psy są potężnymi i nieustraszonymi wojownikami, gotowymi zawsze stanąć do walki ze złem. Ich potężne szczęki są w stanie jednym kłapnięcie zadać poważniejsze obrażenia niż niejeden miecz. Wycie tych istot sprowadza na złe istoty nieopanowane przerażenie, w magiczny sposób rani je a u złych przybyszów z planów wywołuje straszliwy ból, który skłania je do powrotu na swoją sferę. Księżycowe psy dysponują także zdolnością zmiany postaci i innymi czaropodobnymi zdolnościami, związanymi z tropieniem i iluzjami. Są w stanie przybrać postać eteryczną i swobodnie podróżować poprzez Astral i Eter. Mają niesamowicie wyczulone zmysły i świetnie wykrywają iluzje.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki