Fandom

Sferopedia

Lód

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja11 Share

Istota baśniowa znana tylko z pseudonimu Lód (ang. Ice) przewodzi elitarnym łowcom Królowej Powietrza i Ciemności, zwanych Mrocznymi Łowcami. Kim jest i dlaczego służy Królowej? To jest pytanie.

Niewielu dostrzega cichego elfa stojącego w odległym kącie sali tronowej, w czasie kiedy Królowa Powietrza i Ciemności zajmuje się swoim Dworem. Każdy dworzanin, którego wzrok spocznie na tym wychodzonym mężczyźnie szybko odwraca spojrzenie, nie chcąc zajrzeć w szare oczy lidera Mrocznego Łowu

Sam Lód mówi niewiele, lecz jego szare oczy mówią za niego. Obserwuje on uważnie Królową i cały dwór, a jego spojrzenie przenika i niepokoi. Nawet niewinna osoba, która nie ma nic o ukrycia, czuła się nieswojo pod tym taksującym spojrzeniem. Lecz w Przeklętym Dworze nie ma niewinnych osób i każdy ma bardzo wiele do ukrycia. 

Cichy niczym padający śnieg, Lód może podkraść się do każdego przeciwnika, niewidoczny i niesłyszalny. Często pojawia się obok jakiegoś baśniowego szlachcica z wiadomością lub wezwaniem od Królowej. Niekiedy szlachcice czarodziejskiego ludu będąc przekonani, że odbywają między sobą prywatną rozmowę mogą zobaczyć Go który z uśmiechem na ustach znika w cieniu zaraz obok nich. 

Jego obecność na Dworze tworzy równie wiele spekulacji co oburzenia. Mimo to, że tak niewiele wiadomo o Nim, jest on ulubionym mrocznym łowcą Królowej Powietrza i Ciemności. Ze względu na jego wysoką pozycję, wielu stara się znaleźć jakieś tajemnice lub wstydliwe fakty na jego temat, aby uzyskać nad nim przewagę. 

Niektórzy szepczą po kątach, że jest on być może kochankiem Królowej, inni zaś twierdzą, że jedynie jego zdolności myśliwskie, które są ulubioną rozrywką Królowej, przyniosły mu taką pozycję. Niezależnie jaka jest prawda, nikt nie ośmiela się mówić tego głośno i prowokować Go, aby nie stać się kolejnym celem Mrocznego Łowu.

HistoriaEdytuj

Podczas najazdu orków został on osierocony i jako młode, elfie dziecko, został sprzedany w niewolę. Nosił on wtedy imię I'ckle. Przez wiele lat był on tylko anonimowym niewolnikiem pracującym na rzec kupca w hałaśliwym, brudnym i gwarnym portowym mieście. Jego pan niewiele uwagi poświęcam spokojnemu i dyskretnemu, acz bardzo spostrzegawczemu chłopcu. Pewnego razu zwykła kłótnia w porcie z czasem zmieniła się w gwałtowne zamieszki które ogarnęły całe miasto. W powstałym pożarze spłonął również dworek kupca, wraz z samym kupcem. Podczas tego zamieszania młody I'ckle zdołał odzyskać wolność. Z miasta udał się do rodzinnej puszczy, gdzie osiadł wśród innych elfów które zamieszkały w tym miejscu. Chociaż wśród pobratymców czuł się on osamotniony. Spędzał on większość czasu samotne ucząc się tajemnic polowania. 

Wtedy też, kiedy coraz bardziej szlifował swoje umiejętności, jego imię zostało skrócone i zmienione na Lód (ang. Ice) i on sam z czasem zaczął się tak przedstawiać. Nie miało znaczenia na co lub na kogo poluje i jak długo trwają łowy, byleby pracodawca dobrze płacił. Nic i nikt nie miał ochoty na spotkanie tego zimnego najemnika. Wkrótce wyzwanie jakich się podejmował, takie jak szukanie porywaczy jakiegoś szlachcica czy właśnie porywanie książąt przestały go interesować, utraciły swój czar. Właśnie w tym momencie swojego życia spotkał on na myśliwskim festiwalu członka Mrocznego Łowu.

Szalenie zaintrygowała go myśl o tropieniu i polowaniu na wszelkie stworzenia pośród nieskończonych płaszczyzn i planów. Zgodził się on wstąpić pośród baśniowy lud. Skończył on tropiąc i prześladując tego kto go zwerbował, nie dając się zmylić zmiennym formom i przebraniom, przywiódł go przed oblicze Królowej Ciemności i Powietrza. Od tego czasu stał się członkiem Przeklętego Dworu, przyrzekając wierność Królowej i stając się członkiem Mrocznych Łowców. 

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki