FANDOM

Malasynep

Malasynep

Malasynep jest podłym stworzeniem równie zaadaptowanym w kopaniu przez wieczną zmarzlinę, co pływaniu przez grzęzawisko i wodę. Jedynie na lądzie jego brak stóp pozbawia go szybkości, zmuszając do pełznięcia wzdłuż powierzchni, skręcając swoje całe 2268-kilogramowe ciało by powoli się poruszać. Malasynepsy przemierzają mroźne krainy, wszędzie szukając ofiar, używając swojego cieplnego zmysłu by zlokalizować potencjalne cele. Chociaż często zjadają swoje ofiary, malasynepsy posiadają pierwotna potrzebę zgładzenia żywych stworzeń które wkroczyły na ich terytorium, zatem zaatakują kiedykolwiek pojawi się okazja. Ten terytorialny instynkt czyni malasynepa doskonałym strażnikiem, zwłaszcza dla silniejszych stworzeń zimna które mogą zdominować, zniewolić lub zawrzeć wzajemnie korzystną umowę z tymi bestiami. Jednak chaotyczna natura malasynepsów czyni je niebezpiecznymi dla intruzów jak i mieszkańców, więc są często umieszczane w grząskich fosach, górach lodowych lub ogromnych kawałkach lodowca lub magicznie stworzonego lodu, z dala od mieszkańców których przeznaczone były chronić. Malasynepsy mówią wodnym.

ŹródłaEdytuj