Fandom

Sferopedia

Metamorf

4424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Metamorfy (ang. Metamorphs) to starożytne gatunki wywodzące się z innych planów niż Plan Materialny, ale spokrewnione z ludźmi. Żyją one zawsze w harmonii z naturą, blisko natury i robią wiele aby zachować neutralność, a czasem aby zachować piękno otaczającej go natury. Metamorfy wyglądają jak wyjątkowo piękne kobiety i przystojni mężczyźni, jednak o bardzo słabo zarysowanych uszach, niewielkich nosach i czystobiałych oczach. Każdy Metamorf mówi we wspólnym, a 90 % zna język elfów i niziołków. Około połowa Metamorfów poznała język krasnoludów. Każdy Metamorf jest spokojny, delikatny i nieagresywny, jednak w sytuacji zagrożenia potrafi bronić siebie i innych. Metamorfy faworyzują broń druidów i elfów i większość z nich zostaje druidami, będącymi mistrzami neutralności. Nie noszą oni zbroi, które są dla nich bezużyteczne. Jeśli 10 lub więcej Metamorfów spotka się na jakimś planie wybierają sobie lidera i od czasu do czasu mogą zasilić jakąś grupę poszukiwaczy przygód, czy karawanę kupców, niewiele jednak wnoszą do drużyny. Metamorfy mogą poliformować się w każdą, dowolną istotę i dysponują wtedy jej zdolnościami specjalnymi razy dwa, mają jednak ograniczenia. Metamorf nie może mieć olbrzymich i monstrualnych wielkości. Każdy Metamorf może używać też formy zwierząt, które występują na danym planie. Metamorfy posiadają obie płcie i rozmnażają się tak samo jak ludzie. Żyją w społecznościach podobnych do ludzkich. Mogą także przez wiele lat zasiedlać ludzkie siedziby i nikt nie pozna, że są Metamorfami.

ŹródłaEdytuj

  • Mystara

Więcej z Fandomu

Losowa wiki