Fandom

Sferopedia

Mgliste Ścieżki

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mgliste Ścieżki (ang. Mistways) są połączeniami pomiędzy domenami grozy na Półplanie Grozy przechodzącymi przez Mgły Ravenloftu.

Kiedy Mglista Ścieżka nie doprowadzi podróżnika do oczekiwanej lokacji, mówi się iż się przesunęła. Większość Mglistych Ścieżek ma umiarkowaną niezawodność, przesuwając się 30% czasu. Mgliste Ścieżki o słabej wiarygodności przesuwają się 50% czasu. Kiedy Mglista Ścieżka się przesuwa, zazwyczaj prowadzi podróżnika do losowego obszaru w Ravenlofcie, choć garść Mglistych Ścieżek ma kłopotliwy nawyk konsekwentnego przesuwania się do tego samego punktu.

W ostatnich latach, odkrywcy i marynarze zidentyfikowali poniżej przedstawione Mgliste Ścieżki. Nadawanie nazw znanym Mglistym Ścieżek stało się popularną praktyką, gdyż pozwalało nawigatorom odnosić się do szlaków jednoznacznie.

  • Ponura Droga (ang. The Bleak Road): Południowa Barovia — Północny Worostokow (Słaba wiarygodność, dwukierunkowa),
  • Szmaragdowy Nurt (ang. The Emerald Stream) - : Północne Morze Żalów - Wschodnie Sri Radżi (Umiarkowana wiarygodność, dwukierunkowa),
  • Wyjście Heretyka (ang. The Heretic's Egress) - : Południowo-zachodnia G'Henna - Północno-środkowy Darkon (Umiarkowana wiarygodność, dwukierunkowa),
  • Fortel Szakala (ang. The Jackal's Ruse) - Wschodnio-środkowe Nokturnalne Morze - Zachodni Har'Akir (Umiarkowana wiarygodność, jednokierunkowa),
  • Uchwyt Lewiatana (ang. Leviathan's Clutches) - Zachodnio-środkowe Morze Żalów - Saragoss (Doskonałą wiarygodność, jednokierunkowa),
  • Ścieżka Niewinności (ang. The Path of Innocence) - Południowy Valachan - Północnee Odiare (Słaba wiarygodność, jednokierunkowa)
  • Droga Tysiąca Sekretów (ang. The Road of a Thousand Secrets) -Południowe Hazlan — Południowo-wschodnia Pharazia (Umiarkowana wiarygodność, dwukierunkowa).
  • Zdruzgotane Przejście (ang. The Shattered Passage) - Południowe Kartakass - Północno-wschodnie Bluetspur (Umiarkowana wiarygodność, jednokierunkowa).
  • Zakryta Ścieżka (ang. The Shrouded Way) - Północno-wschodnie Darkon - Południowe Paridon (Umiarkowana wiarygodność, dwukierunkowa).
  • Via Corona (ang. Via Corona) - Północno-wschodnie Darkon — Wschodnie Nidala (Umiarkowana wiarygodność, dwukierunkowa).
  • Przebudzenie Loa (ang. The Wake of the Loa) - Północno-zachodnie Nokturnalne Morze - Północne Scuragne (Umiarkowana wiarygodność, dwukierunkowa).
  • Ścieżka Jadowitych Łez (ang. The Way of Venomous Tears) - Południowo-zachodnie Morze Żalów - Północno-wschodnia Rokushima Taiyoo (Słaba wiarygodność, dwukierunkowa).

ŹródłaEdytuj

  • Ravenloft Campaign Setting - 3 ed.

Więcej w Fandom

Losowa wiki