Fandom

Sferopedia

Naga z Shinomen

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Naga z Shinomen.jpg

Naga z Shinomen

Jak sama nazwa wskazuje nagi z Shinomen występują w Rokugańskiej puszczy Shinomen, ta prastara rasa przez stulecie trwała w śnie, z którego obudziły się by walczyć z złem Krainy Cienia mają wygląd węży z ludzkim korpusem w przedniej części ciała. Wszystkie nagi łączy stan zbiorowej świadomości zwanej Akszą, przez co w grupie nie da się ich praktycznie zaskoczyć. W walce nagi z shinomen podobnie jak ludzie korzystają z broni i czarów, większe gatunki wspierają się jednak również swoimi potężnymi ogonami.

Rodzaje Nag z ShinomenEdytuj

DusicielEdytuj

Największa odmiana rasy, szczególnie dbają o tradycję i łączący wszystkie podgatunki związek. Większość z nich ma na łuskach skomplikowane wzory, przez co nazywani są "dziećmi jasnego oka", wielu posiada również odmienne dzięki którym noszą miano "dzieci bladego oka".

KameleonEdytuj

Kameleony to nagi wodne. Doskonale się czują pod wodą i na powierzchni, gdyż mogą oddychać i powietrzem, i wodą. Mierzą średnio od 4 do 5 metrów, a ważą od 360 do 390 kilogramów. Ich najciekawszą cechą jest zdolność zmiany ubarwienia łusek, przez co mogą być doskonałymi, niezwykle trudnymi do zauważenia zwiadowcami.

Kameleony preferują zasadzki. Ukrywają się w roślinności i atakują z dystansu, strzelając z łuków.

KobraEdytuj

U tajemniczych kobr wyjątkowo często występują mutację, co ma pewnie związek z spędzaniem przez nie czasu w pobliżu potężnych źródeł magii. W walce rzucają zaklęcia przy pomocy umagicznionych pereł, które są odpowiednikiem zwykłych zwojów.

Wąż trawnyEdytuj

Najmniejsze spośród nag stanowią najliczniejszą odmianę gatunku. Są dociekliwe i szybko się uczą. W społeczności nag przyjęły rolę dyplomatów regulujących kontakty z ludźmi Rokuganu. Węże trawne przeciętnie mierzą od 3 do 4,5 metra długości, a ważą od 200 do 300 kilogramów. Mają szczupłą budowę i szybko się przemieszczają.

Ze wszystkich podgatunków nag węże trawne są najmniej niechętne wobec obcych i najbardziej skłonne do powitania obcego po rokugańsku. Z powodu wrodzonej ciekawości zawsze najpierw pytają, a dopiero potem atakują - jeśli to konieczne.

ŻmijaEdytuj

Żmije to bardzo liczna odmiana nag, ustępująca liczebnością tylko wężom trawnym. Są wojownikami tej rasy - silnymi, wytrwałymi i agresywnymi. Mierzą średnio od 4,5 do 6 metrów długości, a ważą od 300 do 400 kilogramów.

Żmije nigdy nie unikają starć, a walczą przebiegle, wykorzystując różne strategie.

Zobacz też Edytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki