FANDOM

3281

Neo-orog

Neo-orog (ang. Neo-orog) to magiczna hybryda orka, ogra i demona. We krwi niektórych neo-orogów może płynąć krew istot psionicznych. Występują dwie odmiany: czarny neo-orog i czerwony neo-orog. Obie te odmiany to waleczni wojownicy, lojalni wobec swego pana i zręczni. Ich życiem jest walka. Bardzo wysocy i muskularni, z wielkimi głęboko osadzonymi czerwonymi i żółtymi oczami. Zazwyczaj są dobrze wyposażeni i kochają broń tak jak ich krewniacy orogi, upajają się zapachem krwi i przemocą. Mówią zarówno językiem orków jak i wspólnym, a niektóre z nich znają piekielny lub język ogrów. Większość z nich to doskonali barbarzyńcy, ale zdarzają się także zwykli wojownicy. Pilnują i dbają o swoją broń, którą są zazwyczaj ciężkie miecze, długie włócznie, młody wojenne, sieci, wielkie oszczepy, duże kusze i miecze jednoręczne.

SpołeczeństwoEdytuj

Wszystkie neo-orogi żyją w miastach - barakach zbudowanych przez ich panów i stworzycieli, z których najbardziej znani są Czerwoni Czarodzieje. Niezależne grupy neo-orogów nie istnieją. Na każdych 10 żołnierzy przypada jeden niezwykle silny sierżant. Wielu z nich, jest bezpłodna, ale nie wszyscy. Czarna rasa jest podobna do czerwonej. Są oni jednak wspaniałymi mistrzami kamuflażu i mają więcej swobody. Niektórzy z czarnej rasy mają umiejętności łotrzyka i są częściej płodni od czerwonych. Walczą krótkimi mieczami, długimi włóczniami, zwykłymi kuszami, długimi łukami refleksyjnymi i zwykłymi, toporami do rzucania.

ŹródłaEdytuj

  • Monstrous Manual

Więcej z Fandomu

Losowa wiki