Fandom

Sferopedia

Nerra

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nerra.jpg

Kalarim, sillit i varut

Niektórzy uczeni twierdzą, że błędne jest powszechne mniemanie, iż zwierciadła jedynie odbijają światło - tak naprawdę pozwalają zaglądać do rzeczywistości, która istnieje pod tą, jaką znamy. Tamta rzeczywistość zwie się Planem Luster. Planem Luster władają istoty znane jako nerra. Z natury tajemnicze i przeciwstawne, czają się w wiecznych korytarzach rzeczonego wymiaru i obserwują wydarzenia na Planie Materialnym, zaglądając poprzez niezliczone zwierciadła, służące za połączenia pomiędzy oboma planami. Wszyscy nerra wyglądają na zwykłe humanoidy, ale ich skóra ma idealnie lustrzaną, gładką powierzchnię. Opisywani czasami przekraczają granicę między wymiarami i porywają jednostki z Planu Materialnego. Istnieją teorie że przygotowują inwazję. Zdarza się że nerra wędrują po planach, zbierając informacje i przenikając do różnych organizacji. Monitorują działania bardzo wielu osób - zazwyczaj (acz nie zawsze) tych posiadających władzę. Po jakimś czasie usiłują uprowadzić daną jednostkę na Plan Luster. Nerra mówią wspólnym oraz własnym językiem, który nie jest zbyt przyjemny, gdyż brzmi jak zgrzytanie kamieniem po szkle. Z czasem większość z nich poznaje język danej rasy, na obserwacji której spędzają większość czasu.

HierarchiaEdytuj

KalarimEdytuj

Nerra zazwyczaj zaczynają walkę niepostrzeżenie, ale czasami potrzebna jest brutalna siła. A za tą odpowiada specjalna rasa wojowników - kalarimowie, zaciekli żołnierze władający dwoma lustrzanymi mieczami. Wybrano ich na obrońców Planu Luster. Kalarimowie wyglądają na zwalistych i muskularnych nerra. Zamiast gładkiej, nagiej aparycji varutów, wyglądają jakby nosili lustrzane zbroje, zlewające się z ich naturalnym ciałem. Są cisi i milczący, a walczą z płynną gracją. Opisywani nie posiedli zdolności przebranie, którą dysponują inni nerra. Są jednak w stanie odbijać czary.

SillitEdytuj

Silitowie to przywódcy, planiści i myśliciele nerra. Jeśli żadna pilna potrzeba nie pcha ich na Plan Materialny, rzadko opuszczają bezpieczeństwo rodzimego zwierciadlanego wymiaru. Fizycznie przypominają innych nerra. Mają kształt humanoidalny, lustrzaną skórę i całkowicie gładkie twarze. Od kalarimów i varutów różni ich zwyczaj noszenia ubrań - na przykład długich jedwabnych szat z kapturami barwy połyskliwej czerni.

VarutEdytuj

Varutowie to najliczniejsza odmiana nerra, żyjąca tak na Planie Luster, jak i Materialnym. Specjalizują się w szpiegostwie, infiltracji i podstępie. W naturalnej postaci varutowie mają humanoidalny kształt, lśniący jak lustro i odbijający obraz otoczenia. Rysy ich oblicz są gładkie i niewyraziste. Varutowie noszą ubrania tylko wtedy, gdy podszywają się pod kogoś. Wędrując po Planie Materialnym w jednej z wielu misji, varutowie poruszają się pod maską przebrania i zazwyczaj przybierają wygląd swojego celu lub osoby mu bliskiej.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki