FANDOM

Niebianie (ang. celestials) to przybysze z Planów Wyższych. Powstali oni z najczystszej esencji dobra. Każdy niebianin posiada wewnętrzną iskrę dobra, która emituje wewnętrzne światło. Natężenie światła zależne jest od zasług danego osobnika - u pomniejszych świeci blado, natomiast u istot tak potężnych jak solary jej blask jest wprost oślepiający.

NiebianieEdytuj

Niebianie dzielą się ze względu na plan pochodzenia oraz charakter owego planu, po którym go odziedziczają. Ów charakter kształci owe istoty fizycznie oraz umysłowo, czyniąc z nich żywy obraz danej filozofii. Istoty te powstały bowiem z esencji samego dobra.

AasimonEdytuj

Angels

Anioły: deva, planetar i solar

Aasimon to inaczej anioł, dowolna istota dobra. Należy do nich obecnych na każdym Planie Wyższym trzech najpopularniejszych niebian, deva, planetar i solar. Ich charakter to dowolny dobry.

ArchonEdytuj

Archon

Archony: lampion, ogar i trębacz

Archoni to niebianie o charakterze praworządnym dobrym, pochodzący z planu Celestii. To wierne i lojalne anioły szczycące się cnotami.

EladrinEdytuj

Eladrin02

Eladriny: ghaele i bralani

Pochodzące z Arborei Eladrinychaotycznymi dobrymi istotami. Cenią sobie swobodę i szczęśliwe, dostatnie życie. Dobre i uprzejme, lecz nierzadko kapryśne.

GuardinalEdytuj

Guardinal02

Guardinale: avoral i leonal

Guardinale to szczyt najwyższego dobra Elizjum. Mają charakter neutralny dobry i nie są skażeni prawem i chaosem, cnoty doszukując w czystym altruistycznym dobru.

Inni niebianieEdytuj

ŹródłaEdytuj