FANDOM

ŚpiewkaEdytuj

Istnieje pogłoska o pewnym Sześcianie dryfującym przez pustkę Acheronu w migotliwym, niebieskim blasku, którym emanuje jego powierzchnia. Sześcian ów jest opętany przez złowrogie duchy, przykute do jego rdzenia, które obrócą swój straszliwy gniew przeciwko każdemu, kto zdecyduje się stanąć na metalowej powierzchni ich więzienia. Taki nierozważny śmiałek ginie wśród trzasku tysięcy błękitnych iskier. Mówi się, że Niebieski Sześcian ma połączenie z Planem Pseudożywiołu Błyskawic. Równie dobrze jednak, może to być tylko kawał uknuty przez znudzonych Kaosytów.

CieńEdytuj

Teslor.JPG

Teslor

Sześcian ma tylko jednego mieszkańca. Jest nim Teslor - błękitny smok o poszarpanych i obdartych skrzydłach. Został on tutaj zesłany przez Lei Kunga, gdy stał się dla niego zagrożeniem. Wielki gad przeżywa straszne katusze, nie mogąc opuścić Sześcianu. Pod koniec każdego dnia dotyka go silna amnezja. Próbując się obronić przed tą klątwą, Teslor rozpoczął zapisywanie swych poczynań oraz wspomnień, które udało mu się odzyskać z mroków zapomnienia. Już niemal cała powierzchnia metalowej bryły pokryta jest jego pismem, wyżłobionym pazurami.

Żywiąc się tylko proszkowym kamieniem, który jest jedynym pokarmem jaki może tu znaleźć, Teslor zmizerniał zarówno fizycznie jak i psychicznie. Spod bladej skóry wystają mu już żebra, ale smok nie poddaje się. Codziennie gromadzi na sobie olbrzymi ładunek elektrostatyczny, aby móc użyć swego porażającego oddechu. Tym samym na powłoce Sześcianu odkłada się przeciwny ładunek, który jest odpowiedzialny za specyficzny, ozonowy zapach powietrza i błękitną poświatę. Blask zostaje zwielokrotniony i wzmocniony przez metaliczne powierzchnie wyślizgane pazurami smoka i wystrzeliwuje niespodziewanie, gdy gad się po nich przechadza.

Teslor z wielkim mozołem zdołał wygrzebać sobie kilka nor, w których może się bezpiecznie skryć przez szalonymi magami, kolizjami Sześcianów lub sługami Lei Kunga, którzy z pewnością pragnęliby go zniewolić. Wszystkie są kwadratowe i połączone ze sobą tunelami rozciągniętymi pod skrzącą się, srebrną powierzchnią.

ŹródłaEdytuj

  • Planes of Law

Więcej z Fandomu

Losowa wiki