Fandom

Sferopedia

Niedźwiedziogar

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Share

Bearhound.jpg

Niedźwiedzioogar

Niedźwiedzioogary (ang. bearhounds) są inteligentnymi, mistrzowskimi myśliwymi. Opinię wyśmienitych łowców potwierdzają ich zdolności. Potrafią one chodzić po leśnym poszyciu bez zostawiania najmniejszych śladów, do tego są bardzo, bardzo silnymi stworzeniami. Niedźwidzioogary posiadają niezwykłą zdolność do porozumiewania i zjednywania sobie dzikich stworzeń. Wyglądają one niczym wielkie niedźwiedzie o pysku wypełnionym wilczymi kłami wyposażonym w długi, ciężki ogon. Cenią sobie one samotność i prywatność trzymając się terenów leśnych, czasami kojarzone są ze stworzeniami walczącymi w dobrej sprawie. Typową taktyką w walce, tego stworzenia, jest zmasowany atak na jednego przeciwnika, które rani aż do śmierci, wtedy przenosi się na kolejnego wroga. Na wspomnienie o niedźwiedzioogarze najczęstszą reakcją są wybuchy śmiechu, gdyż ta istota traktowana jest jako mit, wymysł zapijaczonych traperów. Jednak kilka obserwacji tego stworzenia ma potwierdzone, wiarygodne źródła. Typowy niedźwiedzioogar stojąc na czterech łapach ma w kłębie prawie dwa metry wzrostu, przy wadze dochodzącej do jednej tony. Istoty te mówią wspólnym i leśnym. 

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki