Fandom

Sferopedia

Nosorożec

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Złowieszczy nosorożec.jpg

Złowieszczy nosorożec

Nosorożce otacza zła sława, mają bowiem paskudny temperament oraz zwyczaj szarżowania na intruzów. Afrykański czarny nosorożec ma od 1,8 do 4,2 metra długości, od 90 do 180 centymetrów w kłębie i waży do 3 ton. Niepokojony lub rozdrażniony nosorożec pochyla głowę i szarżuje.

Złowieszczy nosorożecEdytuj

Złowieszczy nosorożec to potężne, włochate stworzenie, z którego nosa wyrasta pojedynczy róg, osiągający często długość 3 metrów. Typowy złowieszczy nosorożec ma 9 metrów długości (bez rogu) i może ważyć do 5000 kilogramów. Złowieszczy nosorożec, jeśli tylko ma taką możliwość, zawsze zaczyna walkę od szarży, aby nadziać przeciwników na potężny róg. Złowieszczego nosorożca można sprowadzić czarem przyzwanie sojusznika natury VII.

Jako wierzchowiecEdytuj

Wielu krasnoludów uwielbia czuć pod sobą potężne cielsko bojowego nosorożca. Tym bardziej ceniony przez przedstawicieli wspomnianej rasy jest zapał tych istot do szarżowania na wrogów. Górna warga nosorożca jest niemal chwytną kończyną, a zwierzę używa jej głównie do pobierania pokarmu. Po specjalnej tresurze może ono chwytać i przenosić tą wargą delikatne przedmioty, na przykład fiolkę z eliksirem.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki