Fandom

Sferopedia

Oddechopijca

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Oddechopijca.jpg

Oddechopijca

Oddechopijca to straszny żywiołak, karmiący się powietrzem wysysanym z płuc żywych stworzeń. Nie wiadomo dokładnie, w jaki sposób tak naprawdę się odżywia, ale wszystko wskazuje na to, że ten okrutny byt czerpie wielką przyjemność z kradzieży oddechu bezbronnych ofiar. Oddechopijca pozostaje niewidzialny, dopóki nie zaatakuje. W widzialnej postaci przybiera z grubsza kształt wybranej ofiary, jawiąc się jako półprzejrzysta istota utkana z mgły. Jego oczy przypominają wówczas malutkie, czerwone kule światła. Większość tych stworów przebywa na Planie Żywiołu Powietrza. Oddechopijców sprowadzają na Plan Materialny różne istoty rzucające czary, które zwykle chcą, by żywiołak wykonał jakieś zadanie (najczęściej chodzi o zabójstwo wskazanej osoby). Od czasu do czasu potwór po wypełnieniu zlecenia postanawia pozostać w wymiarze, do którego go wezwano. Niemal zawsze przyczyną decyzji o pozostaniu jest przyjemność, jaką czerpał podczas wypełniania zadania, oraz pragnienie dalszego niesienia śmierci i zniszczenia. Oddechopijcy mówią wspólnym i powietrznym.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki