Fandom

Sferopedia

Półżywiołak

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Półżywiołaki to stworzenia będące potomkami żywiołaka i dowolnej innej istoty.

OgniaEdytuj

ZiemiEdytuj

PowietrzaEdytuj

WodyEdytuj

Półparażywiołaki AthasuEdytuj

Półparażywiołaki to jest specyficzna forma półżywiołaków, opartych o
Halfparaelementals.png

Kolejno - półparażywiołak magmy Feylaar; półparażywiołak słońca krasnolud; półparażywiołak mułu Dray; półparażywiołak deszczu skalny olbrzym.

charakterystycznych dla Athasu parażywiołów (Magma, Deszcz, Muł i Słońce). Półparażywiołaki mają zawsze jakieś elementy charakteru i fizjonomii oparte aspekt ich parażywiołu. Nie istnieją samoczynnie, ale jako swoista "mutacja" rasy podstawowej.

MagmyEdytuj

Często są choleryczni i otaczają się zapachem dymu. Ich skóra zaś ma różowawe żyłki. Mają lepiej zbudowane ciało niż przedstawiciele rasy bazowej. Ich skóra także jest bardziej wytrzymała. Wraz z rozwojem uzyskują moce czaropodobne oparte głównie na ogniu i magmie, głównie destrukcyjne.

DeszczuEdytuj

Mają burzliwy temperament, ale są też bardzo ofiarne a urazy długo trzymają w sercu. Na skórze widać niebieskawe żyłki. Od swoich współbraci z rasy bazowej lepsze mają prawie wszystkie parametry, za wyjątkiem kondycji. Wraz z rozwojem uzyskują moce czaropodobne kontrolujące pogodę.

MułuEdytuj

Mają suchą, popielatą cerę. Wydają się być znudzeni życiem, czym zrażają do siebie innych. Wbrew jednak nazwie wykazują się wybitną zręcznością, a także ponadprzeciętną kondycją i inteligencją. Wraz z rozwojem uzyskują moce czaropodobne oparte o powietrze i ziemię, głównie osłabiające.

SłońcaEdytuj

Są namiętni i energiczni, ale często mają tendencje do autodestrukcji (świadomej lub nie). Ich oczy wydają się być pozbawione źrenic. Są oderwani od rzeczywistości, jednak mają nadzwyczajną kondycję oraz ponadprzeciętne cechy umysłowe. Wraz z rozwojem uzyskują moce czaropodobne, operujące głównie na świetle i defensywnym zastosowaniu ognia.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki