Fandom

Sferopedia

Półczart

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Half-fiend-1-.jpeg

Półczart

Dreagloth.jpg

Dreagloth

Durzagon.jpg

Durzagon

Półczarty to stworzenia będące potomkami czarta i dowolnej innej istoty.

Częściej niż by ludzkość tego chciała, zdarza się iż biesy wszelkiego rodzaju spółkują ze śmiertelnikami. Najczęściej śmiertelnik zmuszany jest siłą lub magią do takiego ohydnego procederu, lecz zdarzają się również niechlubne sytuacje, kiedy śmiertelnicy sami pragną takich przeżyć. Owocem takiego zdarzania jest właśnie półczart, inaczej nazywany również półbiesem. Większość z nich nie przeżywa porodu lub zabijana jest zaraz po narodzinach, lecz zdarzają się sytuacje, kiedy taki osobnik przeżywa. Dorosłe półczarty najczęściej dziedziczą skłonności do zła i okrucieństwa po biesim rodzicu, bardzo rzadko zdarza się żeby odziedziczył skłonność do innego charakteru po śmiertelnym ojcu lub matce. Tak czy siak, półbiesy są wyszydzane w społecznościach śmiertelnych, niekiedy wręcz poluje się na nie jako plugawe wynaturzenia. Na planach niższych też nie jest im łatwo, gdyż traktowane są jako mieszańcy i pośledni odszczepieńcy. To wszystko sprawia, że skaza zła w półbiesach rozkwita w całej okazałości doprowadzając, że bardzo często stają się samotnymi kapłanami złych kultów, nieumarłych armii czy przywódcami plugawych sanktuariów.

Bardzo rzadko półczarty mają ładny wygląd, najczęściej porośnięte są łuską, mają nienaturalny odcień skóry, rogi, skrzydła, ogony i inne cechy biesich rodziców.

Po demonicznych i diabelskich rodzicach, półbiesy dziedziczą również najróżniejsze zdolności, które jednak w większości dotyczą zła i zniszczenia.

DreaglothEdytuj

Połączenie drowa i glabrezu.

DurzagonEdytuj

Połączenie krasnoluda i diabła.

Alu-demonEdytuj

Połączenie śmiertelnika i sukkuba, płci żeńskiej.

KambionEdytuj

Połączenie śmiertelnika i dowolnego innego demona, płci męskiej.

Pół-rakszasaEdytuj

Połączenie śmiertelnika i rakszasy.

Zobacz teżEdytuj

Strony zewnętrzneEdytuj

Klimatyczny tekst opisujący różne rodzaje półbiesów

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki