Fandom

Sferopedia

Półniebianin

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij

Half-celestial unicorn.jpg

Półniebiański jednorożec

Półniebianin
(ang. half-celestial), to stworzenie będące potomkiem niebianina i jakiejś istoty śmiertelnej.

Niebianie, jako boscy wysłannicy, wojownicy czy stróżowie, spędzają wiele czasu na planie materialnym więc nie dziwi fakt, że zdarzają im się romanse ze śmiertelnikami. Na partnerów wybierane są zawsze istoty dobre i inteligentne, które najczęściej radośnie reagują na propozycję związku z istotą z planów wyższych.

Półniebianie będący owocem takich związków są zawsze pięknymi istotami o dobrej i szlachetnej naturze. Mają wiele cech odziedziczonych po swoim niebiańskim rodzicu. Do najpopularniejszych należą: duże, pierzaste skrzydła, metaliczna skóra w różnych kolorach, świecące, nieprzeniknione oczy, oraz inne cechy zależnie od tego, do jakiego rodzaju niebian należał jeden z rodziców. Półniebianie wychowywani są najczęściej przez śmiertelnego rodzica, przez co czują się obco w miejscy zamieszkania, co sprawia że często podróżują, krzewiąc dobro i walcząc ze złem. Wielu półniebian podróżuje w celu dostarcza na plany wyższe, aby spotkać drugiego ze swoich rodziców i jeszcze lepiej oddać się służbie dobru.

Półniebianie dziedziczą również wiele zdolności po swoim przodku. Są to najczęściej moce związane ze światłem, leczeniem lub niszczeniem zła. Jako istoty wyjątkowo związane z dobrem i boskością, najczęstszym wyborem w ścieżce rozwoju półniebian są klasy paladyna i kapłana.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki