Fandom

Sferopedia

Paladyn

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wallpaper Class Paladin.jpg

Paladyn

Paladyn.jpg

Paladyn

EpicPaladin.jpg

Epicki paladyn

Paladyn to klasa podstawowa walcząca ze złem, paladyni zawsze mają charakter praworządny dobry. Do zdolności tej klasy należy rzucanie czarów, a po pewnym czasie także odganianie nieumarłych. Paladyni często korzystają również ze specjalnego wierzchowca.

Paladyni zawsze służą bóstwom, dzięki czemu otrzymują specjalne zdolności. Paladyn którego charakter zmieni się na inny praworządny dobry, traci możliwość awansu w tej klasie.

Epicki paladynEdytuj

Epicki paladyn zawsze znajduje się na pierwszej linii frontu walki z chaosem i złem, które panoszą się po świecie. Jest jaśniejącą latarnią nadziei dla tych wszystkich, którzy stoją po stronie dobra.

Planarny PaladynEdytuj

Poświęceni przestrzeganiu prawda, rozpowszechnianiu dobra i służeniu jako przykład dla innych, w imię swojego bóstwa, paladyni zdają się przeżyć swoje życie starają się nieść światło planu swojego bóstwa, gdziekolwiek się ono znajduje. Jeśli zrobią to dobrze, to spędzanie swojego czasu na owym planie będzie dla nich niczym powrót do domu. Wtedy też zadaniem godnym prawdziwego czempiona dobra, będzie wprowadzanie ładu i dobra na planach pozbawionych tej łaski. Paladyni, lepiej niż przedstawiciele innych klas, mogą być śmiałkami, którzy wprowadzają swoje przekonania w życie.

Początkowo planarny paladyn uczy się jak lepiej niszczyć złych przybyszów. Zamiast umiejętności odganiania nieumarłych, śmiałek zyskuje moc do wyprowadzania niezwykłego ataku swoją bronią. Działa to podobnie do mocy ugodzenia zła, lecz działa jedynie na złych przybyszów i jeśli zostanie użyte przeciw istotom innym niż złe, nie odnosi skutku. Dodatkowo moc ta jest spotęgowana jeśli paladyn znajduje się na planie zarówno dobrym, jak i praworządnym (np. Celestia lub Arkadia).

Bardziej doświadczony planarny paladyn, który zyskał już moc sprowadzania specjalnego wierzchowca w swojej świętej krucjacie może sprowadzać niebiańskie odpowiedniki wcześniejszych istot. Niebiański wierzchowiec zyskuje wszelkie zalety bycia niebiańską istotą, a dodatkowo ma podobnie jak sam paladyn zdolność ugodzenia zła raz dziennie. Prócz tego dotyczą go te same zasady co zwykłego specjalnego wierzchowca paladyna. Zyskując tę zdolność, paladyn poświęca część sił odpowiedzialnych za moc usuwania choroby, przez co może tej ostatniej mocy używać rzadziej.

Bardziej doświadczony planarny paladyn jest tak czysty duchem, że potworna aura złych lub chaotycznych planów nie wpływa na jego umysł. Na takiego śmiałka nie wpływają moce planu oparte na umyśle, co oznacza, że taki paladyn może z całą zaciekłością walczyć pośród pustkowi Hadesu, nie martwiąc się o to, że ten zły do cna plan wyssie z niego siły i kolory. Umiejętność ta zastępuje moc ugodzenia zła, przez co paladyn może używać tej ostatniej mocy trochę rzadziej. 

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki